Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز؛ دکتر عزیز جوان­پور در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دانشگاه­های شبستر که در سالن آمفی­ تئاتر علامه جعفری واحد شبستر برگزار شد قدرت ملت ایران را در ایستادگی دانست و گفت: «ما با مذاکره مشکل نداریم ولی مذاکره یک طرفه مورد قبول نیست و مذاکره با سازش و ذلت تفاوت دارد»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جریان نفوذ گفت: «جریان نفوذ را باید جدی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن با 8 سال جنگ نتوانست کاری بکند ولی امروز مصمم است نظام را از درون خالی کند و اگر همین روحیه انقلابی را از ما بگیرند برای این کار کافی است.»

جوانپور با توجه به ترس برخی افراد از تحریم ادامه داد: «از اول انقلاب کی تحریم نبودیم؟ دشمن تا ما را به تسلیم وادار نکند دست بردار نیست و محدودیت­ها یکی پس از دیگری خواهد آمد. البته بحران­های اقتصادی در همه کشورها می­تواند وجود داشته باشد ولی نمی­توانیم به بهانه رکود اقتصادی ارزش­ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دست بدهیم»

وی با اشاره به افزایش توان موشکی و رزمی ایران گفت: «امروز دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی بیشتر شده چون قدرتمان زیادتر شده است»

جوان پور در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: «انقلاب اسلامی فقط تغییر نظام حکومت نبود و نظام جمهوری اسلامی تنها یکی از نتایج و ثمرات انقلاب اسلامی است. اهداف و اصول و ارزش­ها و وصیت­های امام خمینی (ره) را باید دوباره خواند و افتخار این انقلاب در پیروی از منویات ایشان است.

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر از طرف کمیته دانشگاه و دانشجویی ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شبستر متشکل از دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شبستر، صوفیان، خامنه و تسوج، پیام نور و جامع علمی کاربردی شبستر، و بسیج دانشجویی در محل سالن آمفی تئاتر علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزار شد.

پس از بیانات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و به مناسبت ایام فاطمیه مداحی و ذکر مصیبت از سوی مداح اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی خلیل ملاتقی­زاده انجام یافت.

نمایشگاه عکس، پوستر و کتاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تهیه و برگزار شده بود.

در پایان مراسم از دو نفر از کارکنان هنرمند واحد شبستر روح اله وحیدی و علی سلمان­پور که در مسابقه عکس یادگاری با سردرب واحدها در یکی از کانال­های خبری دانشگاه آزاد اسلامی رتبه نخست را به خود اختصاص داده بودند با اهدا لوح تقدیر و جایزه قدردانی به عمل آمد.

قبل از شروع مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از بخشهای مختلف واحد شبستر شامل آزمایشگاه­ها، کارگاه­ها، کلینیک تخصصی دامپزشکی، کتابخانه و مسجد حضرت فاطمه الزهرا س بازدید کرد.

عزیز جوان پور واحد شبستر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد

ایسنا/لرستان امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها به ایران و ایرانی هویت داد، بلکه به اسلام هویت داد.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) در جلسه استانی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی (ره) نه‌تنها برای مسلمانان، بلکه برای جهانیان و آزادگان الگو است.

وی ادامه داد: کسی را پیدا نمی‌کنیم که مدیون امام نباشد، جایگاهی که مراجع، علما و حوزه‌های علمیه پیدا کردند، مدیون امام هستند.

او اضافه کرد: بزرگداشت این امام هرچه باشکوه‌تر باشد، بُردی برای جهان اسلام و ایران است، بویژه بعد از عملیات «وعده صادق» این مراسم بیشتر زیر ذره‌بین می‌رود. همه باید تلاش کنیم این مراسم از نظر کمی و کیفی با شکوه برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد