Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرماندار شهرستان کازرون گفت: برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی کازرون با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال و بهره برداری از جایگاه سوخت CNG شهرداری کازرون با ظرفیت سوختگیری ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو در شبانه روز با صرف هزینه‌ای افزون بر ۳۴ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید کمال علوی افزود: از مجموع اعتبار این جایگاه سوخت، ۲۰ میلیارد ریال آن را شرکت ملی نفت پرداخت کرده و مابقی را شهرداری کازرون تامین کرده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از این طرح ها، بهره برداری از واحد گلخانه‌ای تولید نشاء محصولات صیفی است.
علوی گفت: برای این واحد گلخانه‌ای که متولی آن بخش خصوصی و در زمینی به مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع راه اندازی شده، هشت میلیارد ریال هزینه شده که از این رقم سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از تسهیلات صندوق توسعه ملی تامین شده است.
فرماندار کازرون بیان کرد: در این واحد گلخانه‌ای که برای ۱۰ نفر ایجاد اشتغال شده در هر مرحله سه تا پنج میلیون نشاء محصولات صیفی تولید می‌شود.
علوی افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر، عملیات گاز رسانی به منطقه ویژه اقتصادی کازرون با اعتباری افزون بر ۳۹ میلیارد ریال آغاز شد.
شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت