Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:57:11 GMT

درگیری دو راننده در اردبیل منجر به قتل یکی از آن ها شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۶۰۸۱

درگیری دو راننده در اردبیل منجر به قتل یکی از آن ها شد

اردبیل - درگیری دو راننده در شهر اردبیل منجر به قتل یکی از آن دو و مجروحیت یک فرد دیگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل صبح چهارشنبه در حاشیه بررسی این پرونده به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه شب گذشته دو راننده بر روی مسئله حق تقدم عبور با یکدیگر درگیر شده و در نهایت با درگیری فیزیکی و چاقوشکی، یکی از آن ها به قتل رسیده و برادر مقتول نیز مجروح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر عتباتی افزود: به دلیل اینکه دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر توانست سریعا خودرو و راننده را شناسایی کند، ماموران نیروی انتظامی در کمتر از دو ساعت قاتل را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با ابراز تاسف از این حادثه تصریح کرد: متاسفانه آستانه تحمل پایین و بی توجهی به قوانین موجب شد در این حادثه یک شهروند به قتل برسد و ما شاهد پرونده هایی از تصادفات رانندگی هستیم که به درگیری  فیزیکی و خسارت های بالا انجامیده است.

کشف جسد بعد از ۲۵ روز

عتباتی اضافه کرد: شب گذشته دستگاه قضایی با همکاری نیروهای انتظامی پرده از قتل دیگری نیز برداشته و جسد دایی مقتول که خود به قتل رسیده بود بعد از ۲۵ روز کشف شد.

وی ادامه داد: چندی پیش همسر این فرد به نیروی انتظامی مراجعه کرده و مفقودی شوهر خود را اعلام می کند و جستجو ها نیز از همان روز برای پیدا کردن وی آغاز شده بود.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بعد از شک و تردید نسبت به خود همسر این مرد، این خانم نیز تحت کنترل قرار گرفته و مشخص می شود که خود در ارتکاب قتل همسر دخالت داشته است.

عتباتی اضافه کرد: همسر این مرد به همراه مرد دیگری نقشه قتل وی را کشیده و بعد از کشتن نیز جسد را در چاهی انداخته اند که با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی جسد کشف و مرتکبان قتل  شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در خصوص ایجاد درگیری در یکی از ورزشگاه‌های این شهرستان گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شده و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است. 

مهدی جوکار  ۱۰ اردیبهشت در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروز آباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شدند و او را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آن‌ها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار ( اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه