Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: نخستین کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان استان بوشهربا حضور مشاوران حوزه‌های تخصصی راه‌اندازی شد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان،  مهدی صفوی صبح امروز در مراسم افتتاح کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان مشکلات بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی را از جمله  مسائل  واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و اظهار داشت: با انجام پروژه‌های عارضه یابی، مشاوره ، برنامه‌ریزی دقیق و اعطاء تسهیلات موثر به برخی از واحدهای صنعتی، مشکلات آنان برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح  نخستین کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار استان بوشهر در شهرک صنعتی برازجان خبرداد و گفت: نخستین کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان با حضور مشاوران حوزه‌های تخصصی عارضه یابی، بهینه سازی خطوط تولید، مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی ، سیستم‌های مدیریت کیفیت، حسابداری و مالی، ثبت شرکت‌های دانش بنیان، استاندارد و صادرات و واردات با حضور 40 واحد صنعتی استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر  بیان کرد: این کلینیک حاصل همکاری مشترک مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی بوشهر، شهرک  فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور وکلینیک ماشین آلات استان خراسان رضوی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت : 15 مشاور صنعتی خبره کشور  در این کلینیک مشارکت داشتند و  به واحدهای صنعتی استان  خدمات کلینیکی  ارائه کردند.

صفوی افزود: استفاده از مشاور در حوزه کسب و کار نیازمند وجود فرهنگ صنعتی است و طرح کلینیک سیار مشاوره،  بستر مناسبی برای این فرهگ سازی است.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی و اطلاع رسانی قبلی، مشاوران حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان حضور یافتند و صنعتگران در مدت حضور گروه مشاوران  با مراجعه به دبیر جلسه و بیان مشکلات خود به یک یا چند مشاور متخصص  برای دریافت مشاوره رایگان معرفی شدند.

کارگاه آموزشی خطوط فرآوری آبزیان ویژه اعضای خوشه صنعتی آبزیان بوشهر و مشاوره حین کار به واحدهای عضو این خوشه از دیگر برنامه‌های این گروه مشاوران است که در شهرک صنعتی بوشهر 2 برگزار شد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان آزاد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علیرضا راشکی ‌اظهار داشت: 20 هزار مترمربع از زمین‌های راکد و معطل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سیستان و بلوچستان در دو ماه اخیر فسخ قرارداد و آزاد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این مقدار زمین با بررسی پرونده های راکد و به دلیل عدم رعایت مفاد قرارداد فی مابین و عدم انجام تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز از تعداد7 فقره قرارداد فسخ و پس از طی مراحل قانونی توسط مراجع قضایی و انتظامی خلع ید و آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی زمین های آزاد شده حدود 600 میلیارد ریال بوده و این زمین ها به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال 1402 نیز با هدف بازپس گیری زمین های راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و واگذاری به سرمایه گذاران و متقاضیان واجد شرایط جدید، تعداد 94 فقره قرارداد پس از طرح در هیات های حل اختلاف،فسخ و خلع ید و به آزادسازی 60 هزار مترمربع زمین منجر شد.

راشکی افزود: به علاوه در سال 1402 تعداد 29 فقره قرارداد در کمیته های پایش طرح های راکد پس از طی مراحل قانونی فسخ و برای بهره مندی و انتفاع از مزایای شهرک های صنعتی جهت آزادسازی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: حسب تاکیدات دستگاه قضائی و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی،زمین خواری،صیانت از زمین های ملی در اختیار و تعیین تکلیف قراردادهای راکد،شرکت شهرک های صنعتی استان از سال گذشته با تشکیل کمیته های پایش، هیات‌های حل اختلاف و طرح موضوع در مراجع قضایی،تلاش خود را جهت تسریع در روند ساخت و ساز قراردادهای منعقد شده قرار داده و این روند در سال جاری با تمرکز بر شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان