Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معصومه ابتکار معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه معاونين و مشاوران، مهندس سيد مهدي صادقي استاندار قم و مسئولين استان از سرپرستي موسسه اعتباري کوثر در استان قم بازديد نمودند.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ معصومه ابتکار در جمع کارکنان شعب استان قم ضمن تبريک دهه فجر و ايام الله 22 بهمن گفت: تلاش ها و اقداماتي که اين موسسه براي بهبود فرآيندهاي بانکي، ارتقا سطح خدمات در سطح استان و نظام بانکي ارائه نموده بسيار مشهود است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده با بيان اهميت بانکداري الکترونيک و نقش تکنولوژي در ارائه خدمات نوين بانکي افزود: بانکداري الکترونيک يکي از رويکردهاي اصلي دولت دوازدهم است و قطعا موسسه اعتباري کوثر نيز گام هاي شايسته اي در تسهيل و ارائه خدمات به مشتريان برداشته است.
وي بيان داشت: اهميت به معيشت و حمايت از بانوان کارآفرين از سوي موسسه اعتباري کوثر بسيار ارزشمند است و اميدواريم اين حمايت ها گسترش يابد.
معاون رئيس جمهور تصريح کرد: با توجه به اهميت حمايت از بانوان کارآفرين و زنان سرپرست خانوار از انعقاد تفاهم نامه اي با موسسه اعتباري کوثر در اين راستا استقبال خواهيم نمود.
در ابتداي اين ديدار آزاده محمدي مدير روابط عمومي و تبليغات و مشاور امور بانوان موسسه اعتباري کوثر ضمن خير مقدم به معاون رئيس جمهور، استاندار قم و هيئت همراه گزارشي از تأسيس و عملکرد موسسه در نظام بانکي ارائه نمود.
محمدي با اشاره به اينکه موسسه اعتباري کوثر تنها نهاد مالي با نام بانوان است، افزود: 22 درصد از کارکنان کوثر را بانوان متخصص و متعهد تشکيل مي دهند که وجه تمايز مجموعه کوثر با بسياري از نهادهاي مالي فعال ديگر، بهره مندي از جوانان متخصص، متعهد و با انگيزه است.
مشاور مديرعامل موسسه اعتباري کوثر در امور بانوان تاکيد نمود: کسب موفقيت و درخشش هاي کوثر در ايام الله دهه مبارک فجر را به فال نيک مي گيريم و هفتمين سالگرد تاسيس موسسه را جشن خواهيم گرفت که اميدواريم همواره شاهد روند توسعه اي و پيشرفت کوثر در نظام بانکي باشيم.
در ادامه اين نشست مسعود اقدسي مدير شعب استان قم گفت: موسسه اعتباري کوثر علاوه بر فعاليت در بخش اقتصادي و پرداخت تسهيلات منطبق بر ضوابط شرعي که باعث رضايت مراجع و آيات عظام گرديده، همواره سعي نموده است در کنار ساير خدمات، توجه ويژه اي به امور بانوان داشته باشد که در اين راستا تسهيلاتي نيز در جهت معيشت و کارآفريني به بانوان بد سرپرست و سرپرست خانوار پرداخت گرديده است.
وي افزود: حمايت از بنياد معلولين فاطمه زهرا(س) و آزاد سازي زندانيان جرائم مالي با محوريت بانوان خود سرپرست از جمله امور خيريه موسسه کوثر با همکاري ستاد ديه کشور است.
وي اظهار داشت: تمام سعي و تلاش کارکنان و مديران موسسه در تکريم ارباب رجوع، صداقت در گفتار، توجه ويژه به همراهي دولت تدبير و اميد در خدمت به مردم، اجراي فرامين مقام معظم رهبري به منظور تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳ منعقد و از پوستر این رویداد با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه 1403، طی مراسمی به امضای هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ این مراسم، با حضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه 1403، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌ از 400 نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسئولان دانشگاه شیراز به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که از سوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور