Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمتر از 3 هفته ديگر سامسونگ قصد دارد از موبايل هاي سري گلکسي اس 9 رونمايي کند. در حاليکه در روزهاي قبل رندري از رنگ ارغواني اين تلفن هاي هوشمند منتشر شده بود، به تازگي رندرهاي مطبوعاتي احتمالاً رسمي اين تلفن هاي هوشمند انتشار يافته است.
بر اساس اعلام ايوان بلس، افشاگر مشهور دنياي تکنولوژي رنگ هاي دو موبايل گلکسي اس 9 و گلکسي اس 9 پلاس به اين شرح است:
مشکي نيمه شبارغوانيتيتانيوميآبي مرجانيبا توجه به اين اطلاعات، وبسايت فون آرنا نيز از رندرهاي پرچمداران فعلي سامسونگ و نيز اطلاعات منتشر شده از مشخصات سري گلکسي اس 9 استفاده کرده و رنگ هاي جديد را طراحي نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بيشتر اين رنگ ها را قبل از اين در گلکسي اس 8 (بررسي ديجياتو)، گلکسي اس 8 پلاس و گلکسي نوت 8 (بررسي ديجياتو) نيز ديده ايم. البته در اين بين رنگ ارغواني جديد است. همچنين به نظر مي رسد رنگ طوسي ارکيده اي که پيش از اين براي موبايل هاي سري گلکسي اس 8 و نيز گلکسي نوت 8 رونمايي شده بود، اين بار در سري پرچمداران آتي جايي ندارد.

ايوان بلس، اشاره به رنگ خاص ديگري براي نسخه هاي ويژه موبايل هاي پرچمدار آتي سامسونگ نيز کرده. با اين حال مشخص نيست اين رنگ چيست.
گلکسي اس 9 قرار است با دوربين اصلي تکي ارائه شود. گلکسي اس 9 پلاس نيز با دوربين اصلي دوگانه روانه بازار خواهد شد. همچنين قرار است اين دو از گشودگي دهانه لنز متغير f1.5 و f2.4 برخوردار باشند. نمايشگر آنها از نوع لبه به لبه با نسبت 18.5 به 9 خواهد بود. از نظر ابعاد به نظر مي رسد پرچمداران آتي بسيار نزديک به پرچمدارن فعلي، گلکسي اس 8 باشند.
پيشنهاد مي کنيم مطلب ويژه ديجياتو در مورد «هر آنچه از گلکسي اس 9 پيش از رونمايي مي دانيم» را مطالعه فرماييد؛ مطلبي که به مرور با توجه به اطلاعات جديدي که پيش از رونمايي منتشر مي شود، به روز مي گردد. در ادامه مي توانيد دو رنگ ديگر سري گلکسي اس 9 را مشاهده نماييد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد