Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: رحیم زهیوی اعلام کرد که به خاطر عملکرد خودش ناراحت بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

طرفداری-عبدالمهدی زهره‌بخش، سرپرست تیم فولاد خوزستان در مورد تساوی فولاد خوزستان نقابل صنعت نفت در هفته بیست و دوم لیگ خلیج فارس، گفت:

بازی عالی بود. بازیکنان ما خوب کار کردند. در نیمه اول بازی چندان دلچسب نبود اما در نیمه دوم فوتبال خوزستانی را مشاهده کردیم و در نهایت هم بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه با توجه به اتفاقاتی که در بازی رفت در آبادان به وجود آمد انتظار می‌رفت که در بازی برگشت هم روی سکوها درگیری شود، اظهار داشت:

معمولا این اتفاقات در آبادان رخ می‌دهد. خوشبختانه در بازی برگشت مشکلی نبود. لیدرها با هم دوست هستند و اتفاقی نمی‌افتد.

سرپرست فولاد در مورد  اینکه فولاد جایگاه دوم را از دست داد، تصریح کرد:

فراموش نکنید که ما یک بازی کمتر داریم. ان شاءالله با انجام آن بازی کمتر با کسب پیروزی به جایگاه دوم باز می‌گردیم. 

زهره‌بخش در مورد ناراحتی رحیم زهیوی از رفتار هواداران، تصریح کرد:

زهیوی بعد از بازی در مصاحبه‌ای که داشت خودش اعلام کرد  چون نتوانسته از موقعیت‌هایش استفاده کند ناراحت شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در مورد دیدار هفته‌ آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت:

این هم دربی اهواز است. ما با تمام توان در این دیدار به میدان می‌رویم و فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را در این بازی تماشا کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

سرمربی موقت تراکتور گفت: فلسفه فوتبال ما مثل فولاد خوزستان، ارائه بازی تهاجمی و تماشاگر پسند است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او ادامه داد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است. 

سرمربی موقت تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)