Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علی کارخانه (سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت) در پایان جلسه مدیریت بحران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی منطقه گفت: نیروای پلیس راهور و نیروی انتظامی از همان ساعات اولیه حریق با امادگی در محل حضور داشتند.

او ادامه داد: با همکاری پلیس راهور بحث روان‌سازی ترافیک انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انتظامی نیز توسط نیروهای انتظامی، یگان امداد و افراد کلانتری 105 نقاط لازم پوشش داده شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری درخصوص اعلام شکایت در زمینه سرقت و مفقودی گفت: خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداشتیم و تاکنون مواردی که مربوط در زمینه اعلام مفقودی و سرقت نداشتیم. البته اگر موردی در این زمینه باشد افراد می‌توانند به کلانتری 105 و پلیس 110 مراجعه کنند.

او درباره تردد دانشجویان مستقر در خوابگاه دانشجویی که در محل حادثه وجود دارد، گفت: دانشجویان می‌توانند با همکاری معاون  دانشجویی و پلیس به محل مراجعه و پس از تایید توسط معاون دانشجویی و پلیس کارشان انجام می‌شوند. دانشجویان نگران نباشند و می‌توانند با همکاری پلیس و معاونت دانشجویی به محل مراجعه کند.

کارخانه تصریح کرد: باتوجه به آخرین جلسه مدیریت بحران تا زمانی که پایان اطفا، لکه‌گیری و تثبیت محل انجام نشود، ساکنان نمی‌توانند به محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا با گارد ملی  (+عکس)
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین در دانشگاه های آمریکا  (+عکس)
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا