Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام' حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نقی لطفی امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در ایلام ؛ در اين ديدار به جايگاه مؤثر خانواده شهدا در ميان مردم و مسئولين اشاره‌کرده و آرامش و آسايش کنونی در کشور را مرهون جان‌فشانی و رشادت جوانان غيور در پيروزی انقلاب اسلامی و نيز هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام‌جمعه ایلام ضمن تکريم و تجليل از مقام شامخ و والای شهدا گفت: شهدا در تمامی اعمال نيک ما شریک‌اند و ما هر چه داريم به برکت خون شهداست که درخت تنومند انقلاب و نظام را آبياری کردند و همه ما مديون خون شهدا هستيم.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  نیز ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت‌بخش هدایت کرد.


وی افزود: خانواده‌های شهدا در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.


مدیرکل بنیاد شهید ایلام بیان کرد: تکریم و احترام به خانواده شهدا  وظیفه مهم مسئولان اجرایی کشور و استان است و فرهنگ شهادت نیز موجب بیداری ملت‌های اسلامی در سراسر دنیا شده است.

 

انتهای پیام/ع

دیدار مسئولین استان ایلام با خانواده شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229538 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده