Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:23:12 GMT

سامانه دیسپچینگ انبارهای نفت به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۸۲۵۶

سامانه دیسپچینگ انبارهای نفت به بهره برداری رسید

سامانه دیسپچینگ میترینگ انبارهای نفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران صبح امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم توتونچی، مجری طرح دیسپچینگ و میترینگ در مراسم افتتاحیه این پروژه که با حضور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار شد با بیان اینکه اجرای این طرح بر اساس بند ج برنامه پنجم توسعه در دستور کار قرار گرفت، گفت:این طرح دارای سه محور است، نخستین  محور مربوط به موجودی انواع فرآورده های نفتی است که در سال٩٢ به نتیجه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:محور دوم مربوط به دیسپچینگ و میترینگ است که ورود فروش و خروج فرآورده را بررسی می کند و در نهایت محور سوم به بررسی موجودی سوخت در جایگاه ها می پردازد.

در ادامه سید محمدرضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت  ملی پخش فرآورده های نفتی در این مراسم افتتاح میزان هزینه اجرای این پرو ژه را ٩٨ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ٤٠ انبار  فرآورده های نفتی از این سیستم بهره مند هستند که طی ٣ماه آینده ٢٠انبار دیگر به این آمار اضافه می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را تکریم جایگاه نیروی انسانی دانست و ادامه داد: هدف نهایی این طرح شفاف سازی وضعیت سوختگیری تانکرها در حوزه انتقال سوخت و همچنین کاهش هزینه ها است.

ادامه دارد

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد