Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:32:57 GMT

زاهدان| افتتاح پاتوق کتاب زاهدان به‌روایت تصویر‌

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۸۲۵۷

زاهدان| افتتاح پاتوق کتاب زاهدان به‌روایت تصویر‌

فروشگاه پاتوق کتاب زاهدان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری نویسنده و پژوهشگر افتتاح شد. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، فروشگاه پاتوق کتاب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری نویسنده، پژوهشگر و سردبیر ماهنامه خیمه و تعدادی از اهالی فرهنگ سیستان و بلوچستان دیشب در زاهدان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فروشگاه با 2500 عنوان کتاب در حوزه‌های دینی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... توسط بخش خصوصی در خیابان مصطفی خمینی زاهدان شروع به‌کار کرد. این فروشگاه مشمول اجرای طرح‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان از جمله خرید کتاب با بن و تخفیفات مناسبتی می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استانی پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار را سخت می‌کند، گفت: توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش در زاهدان ضمن گرامیداشت 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم، حراس دشمن و حافظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است و برای همین ارزش کار بالا و بسیار مورد توجه است.

امام جمعه زاهدان افزود: به واسطه نقش مهمی که ارتش ایفا می‌کند دشمن همواره و از همان دوران آغازین انقلاب در صدد وارد کردن ضربه به این نیروی مؤمن و مقتدر است. ارتشیان از همان روزهای آغازین انقلاب راه خود را از رژیم شاهنشاهی جدا کرده، پای کار انقلاب آمدند و به مردم پیوستند.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: جایگاه حساس ارتش سبب طمع دشمنان شده تا به هر نحوی به دنبال آسیب زدن به این نیروی مقتدر باشند به گونه‌ای که در گذشته انحلال ارتش را دنبال می‌کردند و حالا ممکن است به دنبال نفوذ باشند یا در فضای رسانه‌ای به دنبال این باشند تا با شبهه پراکنی ایمان ارتشیان را تضعیف کنند و در انگیزه و اراده نیروها خلل ایجاد کنند.

وی گفت: ارتش قوی و مقتدری داشته‌ایم که در کنار سایر نیروهای نظامی روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده و نکته مهم این است که قدرت روزافزون نیروهای نظامی و ارتش تنها در پیشرفت امکانات و تجهیزات نیست بلکه مهمتر از امکانات و تجهیزات نیروی انسانی است و ما در ارتش مقتدر فرماندهان و نیروهایی داشته و داریم که با اراده پولادین، عزم استوار و ایمان قوی پای کار دفاع از کشور و انقلاب هستند و شهید سپهبد صیاد شیرازی تنها یک نمونه از این افراد دل داده به نظام اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: چنین افرادی در بدنه ارتش کم نبودند و نقطه امتیاز و دست برتر ما همین نیروهای انسانی مؤمن، متعهد و وفادار هستند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ارتش ما باید همواره در حال تربیت چنین نیروهایی باشد.

آیت‌الله محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار را سخت می‌کند و باید توجه داشت که فعالیت سخت از انسان‌های سست برنمی آید و باید نیروهایی با عزم پولادین تربیت شوند تا پای کار باشند.

امام جمعه زاهدان افزود: در سیستان و بلوچستان زمینه‌های لغزندگی وجود دارد که باید عوامل بیرونی و درونی را کنترل کنیم و معرفت، بینش، بصیرت و توان خود کنترلی در میان نیروها را تقویت کنیم. ما نیازمند یک ارتش مؤمن و مقتدر هستیم که این‌ نیازمند برنامه‌ریزی، کار و تلاش در ابعاد مختلف است و در این مسیر برای شما آرزوی توفیق داریم.

همچنین در ابتدای این دیدار امیر عادل حیدری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88زرهی سیستان و بلوچستان نیز عنوان کرد: 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی و  سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهید والامقام تقدیم اسلام، انقلاب و میهن اسلامی کرده است و در همه مقاطع از جمله دشمنی‌های اخیر، با بصیرت انقلابی و اقتدار ماموریت‌های اصلی خود که حراست و پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است پیگیری کرده است.

وی ادامه داد:هر جا که نیاز به حضور و پشتیبانی از ملت عزیز در دشواری‌ها و رخدادهای طبیعی بوده، ارتش در خط مقدم و به موقع به یاری مردم آمده و نشان داده که ارتشی تک بعدی و نیروی نظامی صرف نیست و با تمام وجود در خدمت مردم بوده است.

امیر حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای جان‎فشانی در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در هر میدانی، اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • انتظار جدی مردم از مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • تکمیل بزرگراه زابل-زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم