Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شرکت ترانه شرقي پس از برگزاري موفق تور کنسرت‌هاي داخلي و بين‌المللي حامد همايون که با استقبال چشمگير هواداران اين خواننده همراه بود، تور کنسرت‌هاي حامد همايون در کانادا را در شهرهاي مونترال، تورنتو، کلگري و ونکوور در حالي با موفقيت برگزار کرد که 2 ماه پيش از اعزام گروه به کانادا بليط اين کنسرت‌ها به پايان رسيده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا تور کنسرت‌هاي کانادا اين خواننده پرطرفدار در تاريخ 29 دي ماه 96 با اجرا در سالن THEATRE SAINT-DENIZ مونترال با ظرفيت 1300 نفر آغاز شد و همچنين حامد همايون در تاريخ 30 دي ماه و 1 بهمن ماه، در 2 سانس، با اجرا در سالن باشکوه SONY CENTER تورنتو، گرما بخش شب‌هاي زمستاني کانادا در ميان 3800 نفر از هواداران خود در هر سانس شد.
پس از آن حامد همايون در تاريخ 7 بهمن در سالن MACEWAN HALL شهر کلگري به روي استيج اين سالن هزار نفره رفت و با اجرا در سالن زيباي ORPHEUM THEATRE شهر ونکوور با ظزفيت 2800 نفر در تاريخ 8 بهمن تور کاناداي خود را به پايان برد.
سامان امامي(رهبر ارکستر، تنظيم‌کننده و نوازنده گيتار الکتريک)، پيمان لطيفي(درامز)، آرش عيوضي(گيتار باس)، اميرحسين توسلي(تار، سه‌تار و باغلاما)، محمد افشاني(گيتار آکوستيک)، پوريا ربانيان(پرکاشن) و آرين ميليکيان(پيانو و کيبورد) نوازندگان ثابت ارکستر حامد همايون در تور کانادا بودند که در ساير کنسرت‌هاي خارج از کشور اين خواننده هم حضور داشتند.
تور کنسرت هاي کانادا حامد همايون، يکي از موفق‌ترين تور کنسرت‌هاي يک خواننده ايراني در کانادا پس از انقلاب بوده و اين خواننده محبوب پيش از اين نيز در کشورهاي انگلستان، سوئد، هلند، آلمان، بلژيک، ارمنستان و استراليا به اجراي برنامه پرداخته بود. اجراهاي تور کانادا به همت شرکت تار پروداکشن به تهيه کنندگي مجيد عبدي برگزار شد.
از سوي ديگر جديدترين کنسرت حامد همايون در پايتخت طي روزهاي 10 و 11 اسفند به ميزباني برج ميلاد برگزار مي‌شود. فروش بليت‌هاي اين برنامه از ساعت 12 روز چهارشنبه 18 بهمن آغاز مي‌شود و علاقه‌مندان براي تهيه بليت مي‌توانند به سايت 3670.ir مراجعه نمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(بشنوید) مینا گیان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اثری از: همایون شجریان
نوازندگان: سامان صمیمی، شقایق صادقیان، داریوش بیژنی، امیرحسین محمدیان، مهسا یوسفی نژاد، لیلا بازغی، حسین رضایی نیا، میثم مروستی، نیلوفر محبی، رایین نورانی، امین عطایی، نگار فرجی، دانیال جورابچی، مهدی عبدی، یاسمن کوزه گر، هادی اسماعیلی و همایون شجریان
تنظیم‌کننده: آرش گوران
خواننده: همایون شجریان
میکس و مسترینگ: رضا فرهادی

دیگر خبرها

  • روسیه: ردپای اوکراین در حمله تروریستی مسکو کشف شد
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • (بشنوید) مینا گیان
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲