Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@15:27:13 GMT

تعدادی از نمایندگان سؤال از رئیس جمهور را پس گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۸۳۸۴

تعدادی از نمایندگان سؤال از رئیس جمهور را پس گرفتند

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام نکرد و در جلسه‌ای با حضور سران سه قوه گزارشی ارائه شد که بعضی‌ها قانع شدند؛ در حال حاضر نیز مشکلات رو به بهبودی است و تعدادی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا بنایی با بیان اینکه متاسفانه کشور را بسیار گران اداره می‌کنیم، گفت: باید از تجملات کاسته شود تا اداره کشور امکان‌پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۶۰ درصد بودجه کشور متعلق به هزینه‌های جاری است، ادامه داد: این وضعیت باید تغییر کند تا کشور در زمینه‌های مختلف به رشد و توسعه دست یابد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس در خصوص طرح سؤال از رئیس جمهور گفت: بروز بعضی از مشکلات مثل مشکل مؤسسات مالی سبب شد که طرح سؤال از رئیس جمهور مطرح شود و ۱۶۰ تا ۱۷۰ نفر از نمایندگان نیز آن را امضا کردند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: هیأت رئیسه مجلس طرح سؤال را اعلام نکرد و در جلسه‌ای با حضور سران سه قوه گزارشی ارائه شد که بعضی‌ها قانع شدند؛ در حال حاضر نیز مشکلات رو به بهبودی است و تعدادی از نمایندگان امضای خود را پس گرفتند.

بنایی در خصوص گران شدن بهای آب، برق و گاز نیز گفت: هر متر مکعب آب ۱۵۰ ریال گران شده است و در مقابل همین مقدار به آب روستایی کمک خواهد شد. همچنین سعی مجلس بر این بود که حامل‌های انرژی گران نشود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HBx

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد

در شرایطی که سرکوب دانشجویان آمریکایی از سوی پلیس افزایش یافته و شمار بازداشتی‌ها در دانشگاه‌ها از ۲۲۰۰ نفر فزونی یافته، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار وضع مجازات جدید ضد معترضان شد.

به گزارش مهر، پس از تعلیق و بازداشت بیش از ۱۰۰ معترض حامی فلسطین در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک، خیزش اعتراضی دانشجویان در سراسر آمریکا گسترش یافته و باوجود مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، اینک مقام‌های آمریکایی درصدد تشدید فشار به دانشجویان با استفاده از ابزارهای دیگر برای جلوگیری از اعتراضات حمایت از غزه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مایک جانسون، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحت فشار قرار دادن دانشگاه‌های این کشور با هدف ممانعت از ادامه اعتراضات حمایت از غزه شد.

نشریه آمریکایی آکسیوس روز شنبه گزارش داد که رئیس کنگره آمریکا اعلام کرد که راه‌های قانونی برای افزایش فشار بر مسئولان دانشگاه‌ها وجود دارد و به طور مثال حذف معافیت‌های مالیاتی و لغو روادید دانشجویی باید جز گزینه‌های احتمالی برای مقابله با معترضان قرار گیرد.

این مقام آمریکایی مدعی شد دانشجویان خارجی که «با گروه‌هایی مثل حماس همدردی می‌کنند، حق ندارند در آمریکا باشند».

گفتنی است که دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در ابتدای خیزش اعتراضی خود خواستار شفافیت بودجه دانشگاه و عدم دریافت پول یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی هستند. آنها همچنین خواستار عفو دیگر دانشجویان یا اعضای هیئت علمی شده‌اند که به دلیل اعتراضات در ماه‌های اخیر، با جریمه، تعلیق یا اخراج مواجه هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟