Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@23:37:45 GMT

آشنایی با جانشینان احتمالی کونته در چلسی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۸۵۷۹

آشنایی با جانشینان احتمالی کونته در چلسی

به گزارش ایلنا و به نقل از میرر، سرمربی چلسی آنتونیو کونته پس از شکست تحقیر آمیز مقابل واتفورد تحت فشار فزاینده‌ای قرار دارد. سرمربی ایتالیایی که فصل گذشته آبی‌های لندن را به قهرمانی در لیگ انگلیس رساند در فصل جاری یکی از ناامید کننده ترین عوامل بوده است.

کونته در حال حاضر برای ماندن آماده است، اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که او در استمفورد بریج بیشتر از فصل جاری باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده او توسط برخی سرمربیان دیگر تحت الشعاع قرار گرفته که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید:

1. لوئیز انریکه

سرمربی سابق باشگاه بارسلونا علاقمند است تا جایگزین کونته در استمفورد بریج شود. انریکه فصل گذشته پس از سه سال حضور در بارسلونا با کسب دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لالیگا این تیم را ترک کرد. 

 

2. کارلو آنجلوتی

سرمربیی ایتالیایی به بریج برمی‌گردد؟ سرمربی 59 ساله در اولین سال حضور در چلسی قهرمانی در لیگ انگلیس را به ارمغان آورد و یک سال بعد از سمتش برکنار شد. موفقیت کارلو در رئال مادرید، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ دنبال شده است؛ اگرچه او مدتی پیش از هدایت باوارایی‌ها کنار گذاشته شد. 

 

3. مائوریزیو ساری

او یکی از نام های کمتر شناخته شده در فهرست کوتاه گزارش شده است. رئیس ناپولی در تمام مدت کارش در ایتالیا موفق بوده اما در حال حاضر دراستادیو سن پائولو کار خوبی انجام داده؛ ساری دوره خود را از طریق لیگ ها تجربه کرده و اگر او همچنان با ناپولی نتایج خوبی رقم بزند، می‌تواند در لیست علاقه مندی‌های آبراموویچ باشد.

 

4. دیگو سیمئونه

آیا این مقام برای سرمربی آرژانتینی کنار گذاشته شده است؟ سیمئونه با اتلتیکو مادرید در پایتخت اسپانیا نتایج خوبی رقم زده و اخیرا قراردادش را برای چند سال دیگر تمدید کرده است. سرمربی 47 ساله از سال 2011 با روحی بلانکو همکاری می‌کند.

 

5. مکس آلگری

آیا سرمربی فعلی یوونتوس در مسیر کونته قرار دارد و پس از بیانکونری به چلسی می‌آید؟ آمار درخشان آلگری با سه قهرمانی در سری آ مزین می‌شود. او هم یکی از گزینه‌های احتمال چلسی با خروج آنتونیو کونته خواهد بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی مدیریت بحران با موضوع:«آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا» با حضور مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی، دهیاران و کارشناسان شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شهرستان میاندوآب و با مشارکت کارشناسان شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این دوره آموزشی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با بیماری هاری در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه، هاری را یکی از مهلک‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان دانست.
رضا مقدم با قدردانی از تعامل سازنده و مشارکت دهیاری ها، کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری، بر ضرورت واکسینه کردن سگهای دارای صاحب و نگهبان گله در سطح روستاها تاکید کرد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علائم بیماری هاری در حیوانات و انسان، نحوه سرایت و انتقال بیماری، راه های پیشگیری و کنترل بیماری، انجام اقدامات لازم و مراقبت‌های بهداشتی از فردی که توسط حیوان هار دچار گاز گرفتگی شده است، تشریح شد.

در ادامه کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب به بیان مطالبی درخصوص علائم بیماری وبا، راه های انتقال، پیشگیری و درمان این بیماری پرداخت.

دیگر خبرها

  • کارخانه سرمربی‌سازی پپ گواردیولای بزرگ!
  • آشنایی با پزشکی ترمیمی
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • دانکه ترزیچ: هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل