Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان دهه مبارک فجر مسئولین شهرستان کنگاور به دیدار خانواده اولین شهیده زن استان کرمانشاه رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازآفتاب کنگاور، امروز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی تنی چند از مسئولین به همراه اعضای کمیسیون امور بانوان کنگاور به دیدار خانواده شهیده والامقام سیده طیبه زمانی رفتند ؛

 مادر شهیده زمانی در این دیدار بیان داشت: برای بقاء کشور باید خون داد/ دختر ما در تمام عرصه ها دوشادوش ولی فقیه در صحنه حاضر بود و در آن زمان برای خدمت رسانی به مناطق محروم فعالیت جهادی میکرد ؛

شهیده سیده طیبه زمانی دانشجوی رشته شیمی دانشگاه مشهد در سال 1334 در خانواده ای کم درآمد و روحانی در شهر گودین چشم به جهان گشود و سرانجام در تظاهرات روز 17 دیماه 1357 کنگاور شرکت کرد و به دست دژخیمان رژیم طاغوت به فیض شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید زمانی یکی از شش شهید انقلاب در کنگاوراست که هفدهم دی ماه پنجاه و هفت درتظاهرات ضدستم شاهی به شهادت رسید.

حاج آقا بزرگ در مراسم ختم آن شهید گفت: من معتقدم که خون این سیده جوان رژیم شاه را از ریشه بر خواهد کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد