Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - کلينيک مشاوره اشتغال و کارآفريني در دانشگاه جامع علمي کاربردي لرستان روز سه شنبه در آييني با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار و جمعي از مسئولان راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا حبيب الله خجسته پور روز چهارشنبه درآئين راه اندازي کلينيک مشاوره اشتغال و کارآفريني و تجليل از دانش آموختگان برتر اين دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه جامع علمي کاربردي افزود: اين مرکز با توجه به رسالت دانشگاه علمي کاربردي براي هدايت افراد به سمت کارآفريني ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: اقدام عملياتي در اين مرکز باعث مي شود که دانشجويان با هدف کسب مدرک به اين دانشگاه ورود نکنند و علم برگرفته از اين دانشگاه کاربردي شود.
خجسته پور با بيان اينکه دانشگاه علمي کاربردي مي تواند ارتباط بين علم و اشتغال و صنعت و جامعه ايجاد کند، افزود: از دانشگاه علمي کاربردي انتظار مي رود دانشجويان کارآفرين تربيت کند.
وي با گراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر گفت: به برکت چهار دهه از انقلاب اسلامي پيشرفت کمي و کيفي در دانشگاه ها رخ داده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان اظهار کرد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در لرستان واحد دانشگاهي نمايندگي دانشگاه جندي شاپور اهواز در چهار رشته و 80 دانشجو بود اما هم اکنون هشت عنوان دانشگاهي در 73 واحد دانشگاهي فعال است و 80 هزار دانشجو در اين استان با بيش از يکهزار و 300 هيات علمي مشغول تحصيل هستند.
وي افزود: اين رشد بيانگر اين است که در راستاي کميت دانشگاه ها مسير بسيار زياد طي شده است ولي زماني اين ارتقاي کمي در مسير توسعه کشور حرکت مي کند که ارتقا کيفي نيز رخ دهد.
خجسته پور گفت: انقلاب راهي است که به دنبال دگرگوني و زير و رو کردن نظام مطلق است و در سال هاي پيروزي انقلاب مردم تصميم به ايجاد انقلاب اسلامي گرفتند و امروز جوانان ونوجوانان به دنبال پاسخ اين سئوال مي گردند که چرا مردم تصميم به اين اقدام گرفتند.
وي افزود: جوانان زيادي از اين کشور خونشان به پاي بذر انقلاب ريخته شد و بلافاصله مورد هجوم قرار گفتيم و جنگي بر ما تحميل شد اکنون بايد ببينيم آيا در 40 سالگي نظام که عدد کمال است به اهداف مورد نظر دست يافته ايم؟
وي اظهار کرد: بايد آسيب شناسي و تلاش کنيم که يکي از جاهاي پيش قدم در اين زمينه محيط هاي دانشگاهي است.
در اين آئين از تمثال چهار شهيد دانشجوي اين دانشگاه رونمايي و از دانش آموختگان برتر و فعالان نماز تجليل شد.
7274/3022
خبرنگار: مريم نريماني ** انتشاردهنده: احسان کردي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در راستای نقش آفرینی دانشگاه‌ها در تمدن نوین اسلامی است گفت: مجوز راه اندازی این دانشکده برای دانشگاه مازندران کسب شده و مقدمات راه اندازی آن در حال انجام است.

حشمت الله علی نژاد افزود: رویکرد دانشکده فناوری‌های راهبردی، بین رشته‌ای و فرادانشکده‌ای است و نیازی به فضای زیر ساختی و اعضای جدید هیات علمی ندارد.

رئیس دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه چهار گروه ابزار‌های هوشمند، فناوری کوآنتوم، علوم شناختی و پدافند غیر عامل برای این دانشکده تدوین شده است ادامه داد: تربیت نیرو‌های متخصص در حوزه‌های مختلف و راهبردی کشور، تحقیق و پژوهش در حوزه‌های میان رشته‌ای با توجه به پیشرفت‌های نوین علمی دنیا و رفع نیاز‌های داخلی در بخش‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این دانشکده نوین است.

علی نژاد تاکید کرد: پذیرش دانشجو برای این دانشکده ازطریق ضوابط سازمان سنجش و آموزش کشور و به دو روش کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای پیوسته انجام می‌پذیرد.

او گفت: ارائه بورسیه تحصیلی به دانشجویان نیز از دیگر امتیازاتی است که دانشجویان دانشکده فناوری‌های راهبردی از آن برخوردار می‌شوند.

یاد آور می‌شود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تا کنون مجوز ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی را برای بیست دانشگاه کشور صادر کرده است.

زینب دیوارگر گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار