Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش تخصصی هیئت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی نوزدهم و بیستم بهمن ماه، در قصرشیرین برگزار می‌شود. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در این همایش که با رویکرد کمک‌رسانی هیئتهای مذهبی به زلزله‌دیدگان کرمانشاه و کرمان برگزار می‌شود، مدیران هیئتهای مذهبی از سراسر کشور حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله‌های اخیر در کشور نقطه وحدتی شده است تا هیئتهای مذهبی، نقش اجتماعی خود را بهتر و بیشتر ایفا کنند.

براین اساس نخستین همایش تخصصی هیئتهای فعال در عرصه خدمت‌رسانی به همت جامعه ایمانی مشعر و با حضور 400 نفر از مدیران و خادمان هیئتهای محوری از سراسر کشور برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این همایش در موضوعاتی مثل انقلاب اسلامی و ضرورت خدمت‌رسانی به مستضعفان، هیئت و خدمات اجتماعی، اصول خدمت‌رسانی و رسالت هیئتها در شرایط بحرانی، تجربیات هیئتها در عرصه خدمت‌رسانی، شیوه‌های جذب کمک‌های مردمی، الگوی ورود هیئتهای مذهبی در کارآفرینی، تبیین عملیاتی شیوه ورود هیئتها به مناطق زلزله‌زده و گزارش اقدامات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جامعه ایمانی مشعر در زلزله اخیر همفکری می‌کنند.

همایش هیئتهای فعال در عرصه خدمت‌رسانی قالبهای مختلفی همچون سخنرانی، ارائه تجربیاتِ مانای هیئتها، بازدید از نمایشگاه و تقدیر از فعالان عرصه خدمت‌رسانی را دستیابی به اهداف خود برگزیده است.

این همایش تنها به گفتار اکتفا نکرده و تجربه‌ای عملی و میدانی را نیز در پیش روی شرکت‌کنندگان خود قرار می‌دهد؛ نمایندگان هیئت‌های مذهبی سراسر کشور، علاوه بر حضور در صحن اصلی همایش، با حضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، از نزدیک با مشکلات مردم و نحوه ارائه کمک هیئت‌های مذهبی به زلزله‌زدگان آشنا خواهند شد.

تمامی فعالیتهای خدمت‌رسانی اجتماعی هیئتهای مذهبی در قالب پویش مردمی «هر هیئت، یک روستا» و با شعار «خادم هیئت، خادم مردم» به کار خود ادامه خواهد داد که تقویت این پویش از اهداف این همایش است و تا این لحظه 150 هیئت آمادگی خود را برای شرکت در این پویش اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام موسوی، سعید جلیلی، سردار حمید اباذری، سردار سعید قاسمی، حسین‌ یکتا، سید احمد عبودتیان و حاج‌ مهدی‌ رسولی برخی از سخنرانان این همایش هستند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان