Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه فجر در محل سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در خصوص حضور آمریکا در سوریه و اقداماتی برای تجزیه این کشور،‌ گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی سوریه حمایت می‌کند و هیچ نوع تجاوزی را به خاک سوریه نمی‌پذیرد.

وی تاکید کرد: توصیه ما این است که دوستان ترکیه هم، مرزهای بین‌المللی را محترم بشمارند البته خود ملت سوریه و حامیان آن‌ها که حزب‌الله و دیگران باشند آمریکایی‌ها را از شرق فرات بیرون می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بیان کرد: بنای آمریکایی‌ها این است که تجزیه‌ای در خاک سوریه ایجاد کنند، مقدماتی هم فراهم کردند که در شرق فرات در منطقه کردنشین کشور مستقلی درست کنند و آن را به رسمیت بشناسند اما حتما این آرزوی‌شان محقق نخواهد شد.

ولایتی خاطرنشان کرد: بدون تردید مردم و متحدین آن‌ها که نیروهای داوطلب حزب‌الله، حیدریون، فاطمیون و زینبیون باشند و همچنین ایران بدون تردید مثل گذشته به سوریه کمک خواهند کرد و حتما آمریکایی‌ها را در این آرزوی شیطانی‌شان ناکام خواهد گذاشت.

وی در پایان اظهار کرد: اکثریت قریب به اتفاق مردم کرد سوریه نیز به تمامیت ارضی سوریه پایبند هستند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!

 به گزارش تابناک، روزگارخودرو نوشت: پیش از این، تمامی وسایل نقلیه خارجی ملزم به دریافت پلاک گذرموقت برای تردد در جاده‌های ایران بودند. این امر موجب می‌شد تا گردشگران ساعت‌ها و حتی روزها در مرزهای کشور معطل شده و انتظار کشیده تا پلاک موقت دریافت کنند.

این مصوبه جدید در پی همکاری میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور ناجا به تصویب رسیده است. هدف اصلی از تصمیم مذکور، تسهیل ورود گردشگران خارجی به خاک کشور و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در مرزهای کشور است.

با تصمیم جدید مقامات کشوری، ورود خودروهای خارجی با پلاک بین‌المللی به خاک ایران مجاز شده است. این اقدام در راستای تسهیل حرکت گردشگران خارجی و کاهش مدت زمان توقف آنها در مرزهای کشور صورت گرفته است.

مسئولان امیدوارند این تصمیم بتواند زمینه را برای افزایش جریان گردشگری به ایران فراهم آورده و موجب رونق هرچه بیشتر این صنعت پردرآمد شود. از این پس، گردشگران خارجی می‌توانند با آسودگی بیشتری به ایران سفر کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه