Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سپیده توکلی که دانشجوی دوره دکترای تربیت‌بدنی این دانشگاه است توانست در آخرین رقابت بانوان مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با امتیاز ۴ هزار و سی‌وهشت قهرمان ماده پنج‌گانه این مسابقات شود. توکلی پیش‌ازاین و در روز نخست رقابت‌ها نیز در ماده پرش ارتفاع به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست پیداکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بدین ترتیب وی اولین مدال بانوان بعد از انقلاب اسلامی را در این رشته کسب کرده است.
او در جریان ماده پرش ارتفاع (پنج‌گانه) با ثبت رکورد ۱.۸۳ رکورد ملی این ماده را شکست. پیش‌ازاین رکورد این ماده را توکلی در مسابقات انتخابی داخل سالن با رکورد ۱.۸۱ به نام خود زده بود. این رکورد در شرایطی به دست آمد که رکورد این ماده به مدت ۱۱ سال در اختیار سپیده نبی‌زاده بود. نبی زاده رکورد ۱.۸۰ را به نام خود داشت.
توکلی همچنین باتوجه به رکوردی که در رقابت‌های داخل سالن آسیا کسب کرد در رتبه‌بندی فدراسیون جهانی دوومیدانی در جایگاه چهل و چهارم قرار گرفت.
هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا در بخش بانوان از امروز پنجشنبه به میزبانی سالن آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریع‌ترین شناگر ایران موفق شد نخستین رکوردشکنی خود در سال ۱۴۰۳ را به ثبت برساند.

عبدلی در جریان ماده تیمی مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود بعنوان نفر اول تیم به آب زد و ۱۰۰ متر کرال سینه را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ شنا کرد و رکورد این ماده را بهبود بخشید. رکورد این ماده با زمان ۰۰:۵۰.۵۲ پیش از این توسط علیرضا یاوری در مسابقات اسپیدو آمریکا در سال ۲۰۲۳ به ثبت رسیده بود که عبدلی موفق به جابجایی آن شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین :

علیرضا یاوری – مسابقات اسپیدو آمریکا/ سال ۲۰۲۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۵۲

رکورد جدید:

سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد