Web Analytics Made Easy - Statcounter

درجه بالای حرارت پول

زمانی که کشور دارای تورم است، گویی درجه حرارت پول بالا رفته است و مردم دوست ندارند آن را در دست خود نگه دارند، چرا که ارزش پول لحظه به لحظه رو به افول میرود و مردم علاقه‌ای به نگه‌داری آن ندارند. به‌ عنوان مثال در شرایطی که تورم 15 درصدی در یک اقتصاد حاکم باشد، به آن معناست که نگهداری پول نقد در هر سال به اندازه 15 درصد ضرر به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه در این شرایط افراد تمایل دارند که دارایی خود را به صورت پول نقد نگه نداشته و به شکل دیگر سرمایه تبدیل کنند. اینجاست که سرمایه‌گذاری پر بازده در بازارهای مالی مطرح می‌شود.

جذاب‌ترین مسیر رسیدن به ثروت

و اما داغ‌ترین بحث این روزهای اقتصاد، سرمایه‌گذاری است. این روزها سوال هر کسی از یک کارشناس اقتصادی این است که در چه بازاری سرمایه‌گذاری کنم که سود بیشتری کسب کنم؟

بازارهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که هر کدام بازدهی و ریسک مختلفی دارند. اگر فرد ریسک‌پذیری هستید، شاید بازار بورس برایتان مناسب باشد اما این را باید در نظر بگیرید که ریسک بسیار بالایی را متحمل خواهید شد و اصل سرمایه شما همواره در معرض خطر قرار دارد. سرمایه‌گذاری در بازار طلا، ارز و مسکن نیز این روزها باب است اما تمامی اینها با توجه به شرایط عدم‌قطعیتی که در جامعه وجود دارد و بازدهی پایینی که سال‌های اخیر وجود داشته، ممکن است برایتان سرمایه‌گذاری امن و پربازدهی به حساب نیاید. اما دنیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است و به تبع روش‌های سرمایه‌گذاری نیز به روز شده‌اند.

 

موج عظیم استارت‌آپ‌ها : این بار ایران رنتر!

استارتاپ ایران رنتر یک پلتفرم اجاره وسایل است که در یک سوی پلتفرم مشتریان می توانند وسایل مورد نیاز را اجاره کنند و از سوی دیگر با اجاره دادن وسایل درآمد کسب کنند. اجاره با امکان مالکیت یکی از روش های اجاره وسایل در ایران رنتر است که اجاره کنندگان پس از 12 ماه اجاره وسایل کاملا نو و آکبند مالک وسایل خواهند شد.در واقع اجاره با امکان مالکیت همچون خرید اقساطی است با این مزیت که اجاره کننده می‌تواند در صورت تمایل وسیله را به ایران رنتر عودت دهد.

تامین وسایل در ایران رنتر کلاسی متفاوت از سرمایه گذاری!

قطعا در کنار گزینه‌های مختلفی که برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، رفتار عقلایی حکم می‌کند که به سمت فعالیتی بروید که میزان عایدی بیشتر در کنار ریسک کمتر برای شما داشته باشد. در پلتفرم ایران رنتر افراد به عنوان سرمایه گذار می‌توانند با تامین وسایل و اجاره با امکان مالکیت به مشتریان، ماهانه با نرخ بازده 3% سود کسب کنند. از طرفی چون بستر پلتفرم ایران رنتر بر اساس اجاره فرد به فرد وسایل است درآمد کسب شده از طریق آن برای تامین‌کنندگان کاملا شرعی می‌باشد.

تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد نگذارید!

همانطور که گفته شد، به دلیل عدم‌قطعیتی که در بازارهای ایران وجود دارد، سرمایه‌گذاری در بسیاری از بازارها میزان زیادی ریسک را برای شما به همراه خواهد داشت اما با سرمایه‌گذاری در ایران‌رنتر شما ریسک خود را مدیریت می‌کنید. چرا که اجاره‌کنندگانِ وسایل، متنوع و مستقل هستند. در نتیجه از این طریق ریسک تامین‌کنندگان توزیع و مدیریت می‌شود.

در پلتفرم ایران رنتر همه چیز شفاف است!

در صورتی که به عنوان تامین‌کننده با ایران‌رنتر همکاری کنید، برای شما یک پنل به صورت اختصاصی ارائه می شود که در آن میتوانید به صورت آنلاین لیست اجاره‌کنندگان وسایل خود را مشاهده کنید. در این پنل شما می توانید اجاره‌کنندگان را رصد کرده و گزارش پرداخت‌ها را چک کنید.

از کجا شروع کنم؟

جهت مشاهده لیست درخواست های قابل تامین  و روش‌های دریافت اجاره به وب سایت و یا صفحه تامین کنندگان ایران رنتر مراجعه نمایید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرزهای کشورمان، با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور فراجا، بلامانع اعلام و ابلاغ شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امید شریفی؛ مدیر روابط عمومی و امور رسانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سخنگوی کمیته تسهیل تردد زمینی ایران با کشورهای همسایه اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق اهداف «سند انتظار» دولت سیزدهم در خصوص «اولویت‌های تحولی حوزه گردشگری» و تأکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر تسهیل ورود مسافران و ‏گردشگران دیگر کشورها با وسایل نقلیه شخصی به ایران، انجام شد و برای به نتیجه رسیدن آن، طی دو سال اخیر اقدامات مؤثری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری سایر سازمان‌های مسئول انجام شده است.

او افزود: از آنجایی که گردشگری و سفر با استفاده از وسایل نقلیه شخصی موجب کاهش هزینه‌های سفر، افزایش سرعت تردد، افزایش تعداد گردشگران و همچنین رونق کسب و کار تمامی صنوف و اقشاری که در مسیرهای گردشگری فعالیت دارند می‌شود، طرح روان‌سازی و تسهیل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه شخصی مسافران و گردشگران خارجی به کشور از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ارائه و پیگیری شده است.

شریفی، سفر زمینی با وسایل نقلیه شخصی را به عنوان یکی از عناصر مورد علاقه و انگیزه‌های گردشگران دنیا برشمرد و اظهار کرد: این نوع سفر در سال‌های اخیر طرفداران بیشتری در جهان پیدا کرده است. از این رو، تسهیل تردد بین‌المللی وسایل نقلیه مسافران و گردشگران خارجی می‌تواند به رشد گردشگری ورودی و افزایش سهم آن در شاخص‌های اشتغال زایی و اقتصادی به ویژه تولید ناخالص داخلی کشور موثر عمل کند.

صدور 29 مجوز تأسیس موزه خصوصی طی 2 سال گذشته

سخنگوی کمیته تسهیل تردد زمینی ایران با کشورهای همسایه، از منع تردد خودروهای خارجی با پلاک بین‌المللی در ایران و الزام دریافت و نصب پلاک گذر موقت به عنوان یکی از عوامل معطلی و سرگردانی مسافران و گردشگران در مرزهای ورودی کشورمان یاد و تصریح کرد: این مشکل، سالیان متمادی موجب نارضایتی گردشگران شده بود که خوشبختانه پس از پیگیری‌ها و هماهنگی‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مقامات و مدیران دستگاه‌های ذیربط در کشور با تأیید معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، موضوع بلامانع بودن ورود وسایل نقلیه با پلاک بین‌المللی به کشور، در فروردین ماه 1403 توسط رئیس پلیس راهور فراجا به تمامی واحدهای ذیربط ابلاغ و به اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در پی اجرای این طرح، زین پس بر اساس کنوانسیون‌های بین‌‏المللی و قانون الحاق ایران به‏ کنوانسیون عبور و مرور جاده‏ای (1968 وین)، ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران و تردد داخل مرزهای کشورمان، بلامانع است و فقط خودروهایی‏ که بدون پلاک بین‌المللی قصد ورود به‏ کشور را دارند ملزم به نصب فوری پلاک گذر موقت در تمامی مبادی ورودی به کشور، خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • زیر پوست بازار «رحم اجاره‌ای» در ایران
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد