Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@07:31:29 GMT

با ترسناک ترین دختر دنیا آشنا شوید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۹۶۴۰

با ترسناک ترین دختر دنیا آشنا شوید (عکس)

با ترسناک ترین دختر دنیا آشنا شوید (عکس)

 

عمل های خطرناک و مسخره که باعث بسیاری از مشکلات و بیماریها در بدن میشود اما….به گزارش ایران ناز برخی افراد برای اینکه به معروفیت برسند دست به کارهایی می زنند که بسیار ترسناک و در عین حال عجیب و غریب به نظر می آیند.“ماشا تلنا” دختر مدل اوکراینی است که به دلیل داشتن چشمانی بزرگ و در عین حال ترسناک توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است چهره ترسناک دختراوکراینی که باعث شهرتش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اوکراین از کشورهای اروپای شرقی است.این کشور از شرق با روسیه؛ در شمال با بلاروس؛ از غرب با لهستان، اسلوواکی و مجارستان؛ از جنوب غربی با رومانی و مولداوی هم مرز است و در جنوب آن دریای سیاه و دریای آزوف قرار دارد و پایتخت آن شهر کی اف و زبان رسمی آن زبان اوکراینی می باشد.چندی پیش نیز دختری که به دلیل عضویت در گروه های شیطان پرستی چهره ای کاملا ترسناک به خود گرفته است به سرعت برق و باد معروف شد.

 

 

 

 

این دختر با قیافه و ظاهر عجیب و ترسناکی که دارد را می توان به عنوان ترسناک ترین دختر دنیا انتخاب کرد. عمل های عجیبی که روی صورتش انجام شده او را به این وضعیت در آورده است.این دختر یکی از دختران فرقه شیطان پرستی است که جراحی ها و خالکوبی های عجیب و غریبی روی خود پیاده کرده تا خود را به این قیافه در بیاورد!

چهره ترسناک

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگران «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال (فیلم) تغییر چهره بازیگران سریال محبوب دهه ۸۰ تلویزیون (فیلم) چهره جالب و متفاوت رشیدپور در سال ۸۳ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم)
  • (ویدئو) شکل و قیافه عجیب اگزوز یک خودرو
  • چهره عجیب از فوتبال حرفه‌ای در منطقه خاورمیانه را ببینید! | فیلم
  • شکل و قیافه عجیب اگزوز یک خودرو (فیلم)
  • (ویدئو) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب
  • هنرمندان و چهره‌هایی مشهوری که سال ۱۴۰۲ از دنیا رفتند
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • آپدیت عجیب ارتش روسیه روی پهپاد شاهد، این پرنده را ترسناک‌تر کرده است (+عکس)
  • چهره‌های ادبی و فرهنگی که دیگر بهار را نمی‌بینند
  • چهره‌های ادبی و فرهنگی که این بهار را نمی‌بینند