Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@09:52:59 GMT

آمریکا در صدد از بین بردن استقلال ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۶۹۹۸۰

آمریکا در صدد از بین بردن استقلال ایران اسلامی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا در صدد است شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را کمرنگ کند گفت: آمریکا می‌خواهد استقلال اقتصادی ما را با فشار و تحریم بگیرد تا ما را به غرب وابسته کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام غلام‌حسن تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در مراسم فجر فاطمی که در مسجد جامع گوراب زرمیخ برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما بعد از انقلاب حضرت محمد (صلی‌الله علیه وآله وسلم) انقلابی بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جامعیت، قدرت، بقا و رهبریِ انقلاب ما در قرن‌های گذشته تک بوده و در قرن‌های گذشته چنین انقلابی رخ نداده است، افزود: انقلاب اسلامی تداوم انقلاب اسلام حضرت رسول اکرم(صلی‌الله علیه و آله وسلم) است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بعضی از انقلاب‌ها شکل می‌گیرد ولی مستقر نمی‌شود، تصریح کرد: در دوران نهضت، انقلاب تشکیل شد اما مستقر نشد و انقلاب از بین رفت.

 

حجت‌الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه پیامبر زحمات زیادی به صورت مخفیانه و علنی برای استقرار حکومت اسلامی کشید، گفت: انقلاب حضرت محمد (ص) با توجه به آن همه زحماتی که انجام داد، سرانجام به جایی رسید که 50 سال بعد از ارتحال ایشان، عزیزترین عزیزان پیامبر یعنی سید سالار شهیدان، سرش توسط امت پیغمبر بریده و میان کوچه‌ها و شهر به شهر گردانده و حرمت پیامبر شکسته شد.

 

وی با بیان اینکه هنوز از ارتحال پیغمبر مدت زیادی نگذشته بود حوادث تلخی برای دختر بزرگوارش حضرت زهرای مرضیه به وجود آوردند، تصریح کرد: سرداران رشید سپاه حضرت رسول گرفتار شهوت شکم و قدرت شدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اسلام نبوی به دست کسانی افتاد که شایستگی اداره جامعه اسلامی را نداشتند، خاطرنشان کرد: پیامبر مردمی را که بت پرست بودند را به سمت علم و نور رساند به گونه‌ای که سجده‌هایشان طولانی شد.

 

حجت‌الاسلام تسخیری بعد از ارتحال پیامبر همین مردم دستورات ایشان را کنار گذاشتند و کسانی را در راس حکومت قرار دادند که پیامبر سفارش داد مواظب باشید اینها در راس قدرت قرار نگیرند، اظهار کرد: کار به جایی رسید که اسلام با آن کیفیت از بین رفت و فاتحه اسلام خوانده شد.

 

وی با بیان اینکه قبل از امیرالمومنین (علیه‌السلام)، امامت تبدیل به خلافت و بعد از خلفا خلافت تبدیل به سلطنت شد و مسیر انقلاب تغییر کرد، افزود: روز به روز روشنایی و نور اسلام تضعیف شد ولی امام حسین(علیه‌اللسام) نهضتی را به وجود آورد که خونش اسلام را روشن نگه داشت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بعد از 1400 سال آن نوری که امام حسین(علیه‌السلام) با خونش اسلام را روشنایی بخشید، در انقلاب اسلامی ایران انفجار نور شد، گفت: انقلاب ما نور نیست بلکه فراتر از نور است.

 

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه شعاع نور انقلاب اسلامی عالم را در بر گرفته است، تصریح کرد: در روزهای اول انقلاب امام فرمود سوسیالیست‌ها تازمانی که در برابر انقلاب سلاح بدست نگرفته‌اند می‌توانند در جلسات مختلف مناظره بگذارند و بلامانع است اما امام راحل همان روزهای اول فرمود جنگ ما با اسرائیل است.

 

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) ما می‌خواهیم انقلاب را به جهان صادر کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی ترامپ این است که ایران را از عمق راهبردی به سمت عقب و مرزهای خود برگرداند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز در آمریکا و اروپا و فرانسه و ... ترویج انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار کرد: نقش مسلمانان در جامعه اروپا به حدی است که طبق برآورد فرانسه در 30 سال آینده اکثریت جمعیت مسیحی فرانسه را مسلمانان تشکیل می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه دانشمندان بزرگ انگلیسی امروز رو به اسلام آورده‌اند، افزود: انقلاب ما صادر شده و رو به سوی جلو است و دشمن هم اسلام ما را مورد هدف قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در صدد است هر سه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ما را مورد شعاع خود قرار دهد، گفت: آمریکا می‌خواهد استقلال اقتصادی ما را با فشار و تحریم از ما بگیرد تا حاضر شویم دانش خود را تعلق و بتن ‌کنیم و ما را به غرب وابسته کند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد آزادی ما را به گونه‌ای کند که آزادی ما منتج به بی بند و باری شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ما را آنقدر مورد هدف قرار دهند که به عنوان مثال مردم در اغتشاشات شعار هم اسلام و هم قرآن هر دو فدای ایران را سر می‌دادند.

 

حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه ما اکنون در دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: این انقلاب بیش از 42 کشور در برابرش با مجهزترین و پیشرفته‌ترین لوازم جهان ایستاد اما ملت با دست خالی ایستاد و 330هزار شهید داد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۶۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، سردار محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
در پیام سردار غلامحسین محمدی اصل خاطر نشان شده است: بیست و نهم فروردین ماه، یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی مکتبی، فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است که دوشادوش سایر رزمندگان نیروهای مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، چونان خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوه مند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند و مفتخر به دریافت عناوین غرور آفرین و ارزشمند "ارتش حزب اللّه" و "ارتش متدِین "از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظّم رهبری و فرمانده معظّم کل قوا( مدظله العالی) گردیدند.
امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند با تمام وجود در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.
در فراز دیگری از این پیام، به هم افزایی ارتش و سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن اشاره و تصریح شده است: امروز، به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان، وحدت، اخوت و هم افزایی مدبّرانه، هوشمندانه و قدرت آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحت زعامت و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که موجب جلب رضایت معظّم له و عزّت، امنیّت و آرامش ملّت سرافراز ایران عزیزشده است، دشمنان خبیث و قسم خورده نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نیز علیرغم همه توطئه ها، تهدیدات و القائات شیطانی آن ها سرخورده ومتزلزل و از تلاش های مذبوحانه خویش، مأیوس و ناامید نموده است..
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در بخش پایانی پیام تاکید کرده است: اینجانب صمیمانه، مناسبت مبارک و شکوهمند"29 فروردین ماه" را به عنوان"روز ارتش" به فرماندهان و کارکنان ولایتمدار، دلاور و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، و تداوم خدمت خالصانه و تلاش مجاهدانه در مسیر پر افتخارحراست از استقلال، تمامیّت و اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران ، تحت فرماندهی مدبّرانه فرمانده ومولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ازدرگاه خداوند مناّن آرزومندم..

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را هم شکست
  • امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت کشور هستند
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد