Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر با 2 دیدار  برگزار شد و بازیکنان راه یافته به دیدار نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شدند .

 در نخستین دیدار امیر قاسمی و علیرضا قاسمی در مصاف با تیم دونفره اردن  توانستند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان اردنی  دارای رنک ۸۷ جهان و سید یک جدول را هستند از جمله تیم های خوب این رقابت ها محسوب می شدند.  بدین ترتیب عنوان سومی برای این دو ملی پوش کشورمان  قطعی شد.همچنین دو تیم از هند به همراه مالزی در مصاف با حریفان خود به برتری رسیدند و راهی دیدار نیمه نهایی دونفره مردان شدند.

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر ایران در رو زهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری و با جوایز ۲۵ هزار دلاری با حضور ۱۵ تیم خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در رده بانوان و آقایان در قسمت یک نفره و دونفره در سالن ورزشی مادران و کودکان شهرستان زنجان برگزار می شود .

انتهای پیام / 

نتیجه مسابقات بدمینتون دهه فجر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم

دیدار تیم‌های النصر و الخلیج در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری النصر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد النصر به‌پایان رسید.

کریستیانو رونالدو در دقایق ۱۷ و ۵۷ و سادیو مانه در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

التاریس در دقیقه ۸۲ تک گل الخلیج را رقم زد.

خلاصه‌بازی النصر و الخلیج کد خبر 749932

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد