Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@02:26:23 GMT

متروی تهران 22 بهمن رایگان است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۰۱۰۰

متروی تهران 22 بهمن رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اقدامات این شرکت برای خدمت‌رسانی ویژه در یوم الله 22 بهمن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت ضمن تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که یادآور بزرگ‌ترین حماسه مردمی تاریخ ایران‌زمین است، گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز 22 بهمن با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای به شهروندان گرامی در این روز ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استفاده از مترو از ابتدای صبح روز یکشنبه (22 بهمن 1396) تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است، افزود: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در این روز تمامی خطوطی که با ازدحام جمعیت روبه‌رو شوند با اعزام حرکت قطارهای فوق‌العاده نسبت به انتقال مسافران به مبادی اولیه اقدام خواهد شد، تصریح کرد: طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز 22 بهمن، ایستگاه متروی میدان آزادی واقع در خط چهار مترو تا پایان مراسم بسته خواهد بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز