Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ افتتاح ۳۳۹ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی استان زنجان همزمان با اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی است .

همزمان باایام الله دهه مبارک فجر وایام فاطمیه 42مددجوی زن  سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان عازم کربلای معلی شدند

تدارک بیش از 15000 دقیقه ویژه برنامه جهت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز زنجان

صدا و سیمای مرکز زنجان امسال بمناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه ریزی گسترده ای را انجام داده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت سیما دو ویژه برنامه برای دهه فجر تدارک دیده است . اولین ویژه برنامه سیما «طلوع چهل» نام دارد که در 13 شب به صورت زنده و هر شب با حضور کارکنان و خانواده های یکی از ادارات استان برگزار خواهد شد و شامل آیتمهای متنوعی می باشد .

دیگر ویژه برنامه سیما فجر انقلاب در شهرستانها می باشد که در قالب 8 برنامه به شهرستانهای استان سفر کرده و با حضور مسئولین و مردم شریف شهرستانهای استانها به بیان خدمات و دستاوردهای اتنقلاب اسلامی خواهد پرداخت .

شبکه اشراق علاوه بر این، برنامه ها و مستندهای مختلفی نیز تدارک دیده است که از آن جمله می توان به  10 برنامه 30 دقیقه ای با عنوان «واژه های انقلاب»  با موضوع مشاعره با اشعار انقلابی ، مستند «دستاورد »  در 10 قسمت 25 دقیقه ای با موضوع بیان توسعه ، پیشرفت و دستاورد های انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی، مستند 40 دقیقه ای نگاه با موضوع پرداخت به دستاوردهای علمی انقلاب ،مستند 40 دقیقه ای سید عشق با موضوع  زندگینامه آیت الله موسوی زنجانی از مبارزین فقید دوران انقلاب ، مستند 52 دقیقه ای زمستان سبز با موضوع بررسی حوادث قبل از انقلاب در زنجان  و فیلم داستانی کوتاه 45دقیقه ای  با عنوان گنجینه در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت اشاره نمود .

معاونت سیما همچنین سایر برنامه های روتین خود را نیز با حال و هوای این ایام مبارک پخش خواهد کرد . 

معاونت صدای مرکز نیز با برنامه های پرباری به استقبال دهه مبارک فجر خواهد رفت .ویژه برنامه «رادیو انقلاب» با موضوع پوشش جشنهای برگزار شده در شهرستانهای استان در  8 ویژه برنامه 60دقیقه ای ، 10 برنامه 75 دقیقه ای با عنوان «انقلاب حماسه سی» ، 10 نمایش 30 دقیقه ای و 2 مستند 30 دقیقه ای با عنوان «وقایع انقلاب» ، ویژه برنامه دستاورد با حضور مسئولین استانی جهت بررسی برکات و پیشرفتهای صورت گرفته در استان پس از انقلاب در 10 برنامه 30 دقیقه ای ، ویژه برنامه هایی است که در رادیوی استانی برای این ایام تدارک دیده شده است .

طبق هماهنگی های صورت گرفته یک اجرای مشترک با رادیو سراسری انقلاب نیز در برنامه های رادیو گنجانده شده که با حضور استاندار زنجان ، دستاوردهای انقلاب در استان به سمع مخاطبان این رادیو در سراسر کشور رسانده خواهد شد . همچنین دو اجرای مشترک نیز با مرکز اردبیل در برنامه انقلاب حماسه سی پیش بینی شده است .

علاوه بر این در برنامه های سلام زنجان و کندیمیز رادیو نیز به صورت ویژه به این ایام پرداخت خواهد شد .

سایر برنامه های روتین رادیوی استانی نیز هر کدام به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت خواهند کرد .  

مرکز نیز همگام با سایر معاونت تولیدی امسال برنامه ریزی مدونی برای دهه فجر انجام داده است .

مهمترین برعاونت خبنامه معاونت خبر برای این دهه «گام چهل» نام دارد که با حضور مسئولین و مدیران دستگاههای مختلف اجرایی به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف پرداخت خواهد کرد . خبر همچنین در بخش خبری 23 سیما و همچنین 16 رادیو به بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرهای مختلف استان از زبان فرمانداران شهرستانها پرداخت خواهد کرد .

پوشش رخدادها ، افتتاح ها و مراسمات مختلف در سطح استان در این دهه از دیگر برنامه های خبر خواهد بود

لازم به ذکر است امسال در دهه فجر بیش از 1500 دقیقه در شبکه استانی به مسئولین دستگاههای اجرایی و مدیران استان و شهرستانها اختصاص داده شده تا به بیان دستاوردها شرفت ها و توسعه استان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بپردازند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود