Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یک جوان آمریکایی پس از اعتراف به حمایت از گروه تروریستی داعش و حمله به افسر پلیس، در دادگاه نیویورک به 18 سال حبس محکوم شد.
 
جان مارزولی، سخنگوی دادستانی فدرال آمریکا تأکید کرد: حکم حبس عمر صالح، جوان 22 ساله آمریکایی به دلیل همکاری با داعش، از سوی مارگو پرودی، قاضی دادگاه بروکلین در نیویورک صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دیبورا کولسون، وکیل صالح در این باره گفت: صالح به طور کامل از اعمال خود پیشمان است و آمادگی جبران هرگونه خسارتی را دارد.
 
صالح دارای شناسنامه آمریکایی است و در منطقه کوینز نیویورک زندگی می کند. او در فوریه 2017 میلادی به همکاری خود با داعش اعتراف کرد و گفت که در سال 2015  با شخصی به نام نادر سعاده، اهل ایالت نیوجرسی همکاری کرده است تا با کمک یکدیگر، هواپیمایی را در فرودگاه بین المللی جان اف کندی ربوده و به سمت اردن هدایت کنند.
 
بر اساس گزارش رویترز، چندی بعد نادر سعاده دستگیر شد و اعتراف کرد که برای همکاری با گروه تروریستی داعش دست به توطئه زده است اما تا کنون حکمی برای او صادر نشده است.
 
 
مترجم: فرشته صدیقی

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • پل آستر نویسنده معروف آمریکایی درگذشت
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • وجدان بیدار دانشجویان آمریکایی آن‌ها را به صحنه آورده است
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو