Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - همزمان با هفتمين روز از ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي 2 هزار و 583 واحد مسکن مهر امروز چهارشنبه با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسکن مهر در استان کرمان به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان کرمان در آئين بهره برداري از واحدهاي مسکن مهر استان گفت: اين واحدها با اعتبار بيش از يک هزار و 450 ميليارد ريال به بهره برداري رسيدند که شامل تسهيلات بانکي و آورده متقاضي هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي حاجي زاده افزود: از تعداد کل اين واحدها ، 114 واحد در شهرستان بافت، 45 واحد در شهرستان رفسنجان، 715 واحد در شهرستان سيرجان، يک هزار و 596 واحد در شهرستان کرمان و همچنين 83 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت واقع شده است.
وي با بيان اينکه در مراحل قبلي 50 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمان افتتاح شده است، تصريح کرد: در حوزه شمال استان با واحدهايي که امروز افتتاح مي شود، مجموع واحدهاي بهره برداري شده به 24 هزار واحد مي رسد.
مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان کرمان گفت: مشکلاتي در بحث زيربنايي و قضايي در حوزه مسکن مهر داريم که اميدواريم با برطرف شدن آنها در سال آينده شاهد جشن پاياني پروژه مسکن مهر در استان باشيم.
وي اظهار کرد: در بخش روبنايي مسکن مهر استان نيز ،عمليات ساخت 10 مسجد و 6 مدرسه در حال انجام است.
آئين بهره برداري از واحدهاي مسکن مهر امروز با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازي در امور مسکن مهر، معاون امور عمراني استانداري کرمان، مديرکل راه و شهرسازي استان و جمعي از مسئولان برگزار شد.
خبرنگار: داود رجبي بهجت ** انتشار: مريم زبان دان
7437/1630
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد

افشین صالحی نژاد گفت: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید به منظور حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند؛ اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران