Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرماهشهر-ایرنا- چهار طرح بهداشتی و درمانی در بندرماهشهر به صورت ویدئوکنفرانس توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از چهار طرح بهداشتی و درمانی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بهره برداری از این طرح ها در شهرستان بندر ماهشهر با هدف ارتقاء سطح بهداشت و درمان جامعه و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به طیف گسترده تری از جمعیت تحت پوشش شهرستان بندر ماهشهر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرویز میرزایی افزود: آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر ،پایگاه بهداشتی غیر ضمیمه شهرک بعثت شهر چمران از توابع شهرستان بندر ماهشهر ،آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر چمران و خانه بهداشت شهید مدنی از پروژه های مورد بهره برداری امروز شهرستان بندرماهشهر بود.
وی در تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر به مساحت 40 متر مربع با اعتبار 2 میلیارد و 560 میلیون ریال ،پایگاه بهداشتی غیر ضمیمه شهرک بعثت شهر چمران به مساحت 200 مترمربع با اعتبار یک میلیارد ریال از جمله پروژه های بهداشتی و درمانی امروز بندرماهشهر بود.
میرزایی ادامه داد: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر چمران به مساحت 40 مترمربع با اعتبار بالغ بر 157میلیارد ریال، و خانه بهداشت شهید مدنی شهرک مدنی از توابع شهرستان ماهشهر در مساحت 75 متر مربع با اعتبار 761 میلیون ریال از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در پایان با بیان اینکه رضایت شهروندان از اولویت های بسیار مهم مجموعه بهداشت و درمان ماهشهر است، اظهار کرد: در این واحدها مراقبت از مادران،کودکان، نوزادان و مادران باردار و واکسیناسیون و سالمندان و همچنین مراقبت های پیش و حین بارداری و پس از بارداری، خطر سنجی بیماریهای قلبی عروقی و همچنین در آزمایشگاهها انجام آزمایشهای روتین بارداری و تشخیص بیماریهای دیابت و سل و کلیه ازمایشات با تعرفه دولتی جهت رفاه حال همشهریان ارائه می شود.
به گزارش ایرنا بندر ماهشهر در جنوب استان خوزستان واقع شده و مرکز این شهرستان بندر ماهشهر می باشد.
ماهشهر کنونی شامل دو بخش ماهشهر قدیم و دیگری موسوم به ناحیه صنعتی بندر ماهشهر دارای مساحت 2713 هکتار می‌باشد، که بعد از اهواز وسیع‌ترین شهرستان خوزستان است.
9858/7165/6002
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد **انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد