Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم افتتاح جشنواره جابربن حیان (دست ساخته های علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی) با حضور فرماندار برخوار، مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه، شهردار شهر و شورای اسلامی شهر دستگرد ، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، دانش آموزان، فرهنگیان و جمعی از اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس ابتدایی در سالن آموزشگاه استثنایی ایثار شهر دستگرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در طرح جابر، ۵۶ مدرسه شرکت کننده وجود داشت و در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ طرح از دانش آموزان که به مرحله شهرستان راه یافته بودند به معرض نمایش گذاشته شد.
جشنواره جابربن حیان یک رقابت سالم و هیجان انگیز علمی بین دانش آموزان دوره ابتدایی است که طی آن پروژه های علمی دانش آموزان در قالب نمایشگاه های علمی ارائه و داوری می شود، این جشنواره تا عمق خانواده ها پیش رفته و همسویی خانواده، معلم و مدرسه در طرح جابر و تعامل سازنده آنان باعث شده است تا دانش آموز یاد بگیرد که تصمیم گیری، برنامه ریزی و همفکری کند و با اعتماد به نفس مهارت های زندگی را بیاموزد و آن را به مرحله عملی برساند.
این نمایشگاه در ۳۲۳ اثر در قالب های مدلسازی، ۲۵۳ اثر نمایش علمی، ۳۲۱ اثر تحقیق، ۳۵۶ اثرطبقه بندی، ۲۸۲ اثر آزمایش و ۲۸۵ اثر طراحی برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز