Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران همه گزینه های روی میز آمریکا را زیر پا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز چهار شنبه در نشست با فرماندهان و جمعی از پرسنل گروه پدافند هوایی کرمانشاه، اظهار داشت: آمریکا برنامه های زیادی برای خاورمیانه وحتی ایران روی میزش داشته که تاکنون همه آنها را جمهوری اسلامی ایران زیر پایش گذاشته و از بین برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به همین دلیل است که امروز از ایران عصبانی است و در حال دست و پا زدن است چرا که نزدیک به ۴۰ سال است آمریکا را به واسطه قدرت نیروهای مسلح و مردمی پشت پنجره ها قرار داده ایم و با نگاهی به حضور گسترده آمریکا  در کشورهای همسایه می توان این موضوع را به وضوح مشاهده کرد.

وی افزود: امروز در بسیاری از کشورهای ثروتمند جهان همانند ژاپن و آلمان نیز حضور نیروهای آمریکایی و دخالت در امورات آن کشور ها به وضوح دیده می شود و حتی شاهد اعتراضات مردم این کشور ها از تجاوزات مختلف  نظامیان آمریکایی هستند.

وی گفت:  باید رسیدن به چنین جایگاهی برای جوانان بازگو شود و نگذاریم مشکلاتی نظیر گرانی  که البته نباید باشد چنین دستاورهای بزرگی در حاشیه قرار بگیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نخست خود در بازگشت از قائمشهر را امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت ۷۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوت زنی داشتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم: «وعده صادق» اجماع‌ساز بود و همگان آن را ستودند/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ فقط مذاکره مسائل را حل نمی‌کند/ ساختارهای فسادزا را اصلاح می‌کنیم/ از وضع زندگی مردم و خواسته‌های جوانان مطلعم
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • وعده صادق نشان داد یک ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان