Web Analytics Made Easy - Statcounter

سگ شدن سام اصغری با قلاده برای بریتنی اسپیرز در کنسرت

سام اصغری نامزد جدید بریتنی اسپیرز در یک اقدام عجیب حرکات مانند سگ را برای بریتنی انجام داد . این کلیپ در کنسرت اخیر بریتنی رخ داد و احساسات بسیاری از هموطنان ایرانی را جریحه دار کرد .

چهار دست و پا راه رفتن سام اصغری

کنسرت اخیر بریتنی با حضور سام اصغری همراه بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنسرت بریتنی به دور گردن سام قلاده بست و دستور داد چهار دست و پا راه برود . در حالی که سام مثل سگ زیر دست بریتنی راه می رفت با شلاق پشت کمرش میزد .

بریتنی اسپیرز در ابتدا رابطه‌ای را با خواننده معروف آمریکا جاستین تیمبرلیک در سال ۱۹۹۹ برقرار کرد اما رابطهٔ این دو بیش از سه سال دوام نیاورد و در دسامبر ۲۰۰۲ رابطهٔ این دو به اتمام رسید.

اسپیرز در سال ۲۰۰۴ با کوین فردرلین ازدواج کرد. او اولین فرزندش «شان پرستون» در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش «جیدن جیمز» در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد، طلاق این زوج در ماه نوامبر همان سال (۲۰۰۶) به شدت تبلیغ شد و در پی آن بر سر به پذیرفتن سرپرستی پسرهایشان درگیری پیدا کردند.

پس از ان بریتنی در سال ۲۰۱۰ با یکی از مدیر برنامه‌های خود به نام «جیسون تراویک» دوست شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال ۲۰۱۲ خاتمه یافت.

اسپیرز یک سال بعد در کلوب شبانه با یکی از دوستان همسر خواهرش به نام (دیوید لوکادو) آشنا می‌شود و وارد رابطه دوستی می‌شوند که با خیانت دیوید این دوستی نیز پایان میابد و بار دیگر بریتنی را می‌رنجاند.

بریتنی اسپیرز سپس در سال ۲۰۱۷ با سام اصغری مدلینگ ایرانی دوست شد و هم اکنون نیز در این رابطه عشقی بسر میبرند. سموئیل اصغری متولد  ۱۳۷۳ خورشیدی در ایران است که سال ۱۳۶۴ به اتفاق خانواده به آمریکا مهاجرت کرد, در ضمن وی مربی پرورش‌اندام و بدنسازی و بازیگر کلیپ های ویدئو و مدل تبلیغاتی نیز میباشد.

Britney Spears Sam asghari

I’ve been with this man for over a year… everyday he inspires me to be a better person and that makes me feel like the luckiest girl in the world!! @samasghari

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

30 گشت راهداری گلستان در طرح نوروزی فعال هستند

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، سلیم اصغری با توجه به استقرار این تعداد گشت راهداری در محورهای استان اظهارداشت: همه همکاران راهداری در کنار پلیس راه با رصد لحظه ای محورها مشغول خدمت رسانی خواهند بود و تمهیدات لازم برای زمان های پیک سفر برنامه ریزی‌ شده است. وی بیان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان به‌ منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل مسیرهای ارتباطی استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد. اصغری تصریح کرد: طرح نوروزی راهداری استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و در این ایام 23 راهدارخانه، آمادگی کامل جهت خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را دارند. وی با اشاره به اینکه این اداره‌کل از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهد کرد تا خدمت‌رسانی مطلوبی را در ایمنی عبور و مرور مسافران نوروزی، در ایام طرح داشته باشد، یادآورشد: امید است رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی با دقت به علائم نصب شده در جاده که زبان گویا هستند و همچنین با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز تصادفات جاده‌ای پیشگیری و سفری امن و خاطره انگیز برای خود و خانواده فراهم کنند. اصغری خاطرنشان کرد:مسافران گلستانی می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی و ترافیک مسیر با سامانه گویای ۱۴۱ در تماس باشند و یا از طریق سایت www.۱۴۱.ir از وضعیت مسیر با خبر شوند.

دیگر خبرها

  • توصیف‌های بامزه بازیگر آمریکایی از غذاهای ایرانی
  • توصیف جالب «جان سینا» از ته‌چین و کوبیده ایران (فیلم)
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • 30 گشت راهداری گلستان در طرح نوروزی فعال هستند
  • یک خواننده رپ معروف آمریکایی مسلمان شد
  • (ویدئو) کنایه امیر علی‌اکبری به هالک ایرانی در برنامه زنده
  • محور مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی (فیلم)
  • (ویدئو) عباس قادری به رئیسی چه گفت؟