Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۶ طرح آموزشی، پرورش و خدماتی با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در مدارس استان به بهره‌برداری رسید. ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عباس لامعی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از دبستان 12 کلاسه شهر طبس که با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام شد اظهار داشت: بهره‌برداری از دبستان 12 کلاسه برکت دین و دانش طبس، سه کلاسه روستای اشک درمیان و سیستم گرمایش دبستان شهیدرجایی، هوشمند سازی24 مدرسه و آسفالت مدارس بشرویه از مهمترین طرح‌های افتتاحی در هفتمین روز از دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از نمازخانه دبیرستان پسرانه شهید رفیعی دستگردان از دیگر طرح‌های افتتاحیه امروز است اضافه کرد: کلنگ احداث وضو خانه این آموزشگاه با مشارکت خیرین نیکوکار امروز به زمین می‌خورد.

بیش از 11 هزار و 730 متر مربع به فضاهای آموزشی، پرورشی و خدماتی استان افزوده می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برخورداری بیش از 2 هزار دانش آموز دختر و پسر استان از مزایای این طرح‌ها اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های امروز بیش از 11 هزار و 730 متر مربع به فضاهای آموزشی، پرورشی و خدماتی استان افزوده می‌شود.

لامعی ادامه داد: دبستان برکت دانش طبس در سایت مسکن مهر این شهرستان و بااعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان احداث شده که حدود 900 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و 700 میلیون تومان نیز با مشارکت بنیاد برکت تامین شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این مدرسه در زمینی به مساحت 6 هزار و 845 متر و زیر بنای یک هزار و 848 مترمربع احداث شده خاطرنشان کرد: 230 دانش آموز دختر طبسی از امکانات آموزشی٬ پرورشی٬ فرهنگی و ورزشی در این آموزشگاه بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌برداری از مدرسه 3 کلاسه روستای اشک درمیان

وی، با اشاره به بهره‌برداری از مدرسه 3 کلاسه روستای اشک درمیان عنوان کرد: این آموزشگاه با زیربنای 273 مترمربع احداث شده که برای ساخت و تکمیل آن 350 میلیون و 800 هزار تومان هزینه شده و 50 دانش آموز این روستا از مزایای آن بهره‌مند می‌‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از  افتتاح سیتم گرمایشی مکانیزه و مرکزی دبیرستان شهید رجایی،  هوشمند سازی 24 آموزشگاه و آسفالت مدارس بشرویه خبر داد و افزود: برای احداث و تکمیل این طرح‌ها مبلغ 232 میلیون تومان هزینه شده و قریب 700 دانش آموز این شهرستان از مزایای آن بهره‌مند شدند.

500 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس استان اجرا می‌شود

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بهره‌برداری از نمازخانه دبیرستان پسرانه شهید رفیعی دستگردان با زیربنای 120 متر و اعتبار 30 میلیون تومان را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح امروز یاد کرد و یادآور شد: امروز کلنگ احداث وضوخانه این آموزشگاه نیز با حضور خیرین نیکوکار با اعتبار اولیه 10 میلیون تومان به زمین می‌خورد و 70 دانش آموز آموزشگاه از مزایای این دو طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه علاوه بر افتتاح طرح‌های آموزشی قریب 500 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس استان اجرا می‌شود گفت: افتتاح نمادین نمایشگاه، اجرای طرح مصباح‌الهدی و برگزاری همایش دوچرخه‌سواری دانش آموزان دستگردان، برگزاری مسابقه داستان یک زندگی حوزه سوادآموزی و برگزاری مسابقات دارت فرهنگیان استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

تحویل 34 پروژه مشارکتی بنیاد برکت در استان

 مدیرکل نوسازی مدارس خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن تشکر از مساعدت‌های همیشگی بنیاد برکت در استان از تحویل 34 پروژه مشارکتی با این بنیاد خبر داد و افزود: 26 پروژه از این تعداد تاکنون تحویل شده و 8 پروژه دیگر در حال اجرا است.

محمدرضا بیکی میزان اعتبار تخصیصی برای این پروژه‌ها را از سمت بنیاد برکت 14 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: امیدواریم در آینده نیز شاهد مشارکت بیش از پیش این عزیزان باشیم.

وی پروژه مدرسه دین و دانش شهرستان طبس را دارای 12 کلاس درس و 8 فضای جانبی دیگر با متراژ 1800 متر مربع دانست و گفت: میزان اعتبار تخصیصی برای این پروژه بالغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده که 700 میلیون تومان آن توسط بنیاد محترم برکت تامین شده است.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار