Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدحسن برهانی فر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حضور در واحد هشتگرد از پروژه‌های در دست احداث این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، برهانی فر در این بازدید با همراهی دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد هشتگرد، دکتر رضا عزتی معاون پژوهش و فناوری واحد کرج، حجت الاسلام عبدالله انصاری مدیرکل امور فرهنگی واحد کرج، نوروزعلی خدری مسئول گزینش دانشگاه آزاد استان البرز، علی بختیار مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد استان البرز و جمعی از مسئولان واحد هشتگرد با حضور در مزار شهدای شهرستان هشتگرد با نثار فاتحه به ارواح طیبه این شهدای والامقام، یاد و خاطره شجاعت ها، رشادت ها و فداکاری های این عزیزان را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این بازدید افزون بر بازدید میدانی به بررسی روند پیشرفت پروژه ها و مسائل و مشکلات موجود پرداخت.

شجاعی رئیس واحد هشتگرد در جمع کارکنان و مسئولان واحد هشتگرد از حمایت های دکتر برهانی فر تشکر و گزارشی اجمالی از وضع موجود در واحد هشتگرد ارائه کرد.

برهانی فر نیز با قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام گرفته در این واحد دانشگاهی به بیان مسائلی در خصوص برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز پرداخت و با اشاره به فضایی که اکنون در کل جامعه وجود دارد، تاکید کرد: «آسیب هایی که در جامعه بر اثر بی اخلاقی وارد شده است باید، بویژه در سطح دانشگاه، ترمیم شود.»

وی دانشگاهیان را به محبت، رافت، اخلاق مداری و صداقت گویی توصیه کرد و با اشاره به حکایتی از مولوی تصریح کرد: «بازگو کردن مشکلات تنها در زمانی مفید است که راه حلی برای آن وجود داشته باشد، در غیر این صورت تنها باعث ایجاد فضای ناامیدی و نگاه های تنگ نظرانه خواهد شد.»

برهانی فر با تاکید بر اینکه همه واحدهای دانشگاهی استان البرز عضو یک خانواده هستند، پیشرفت و توسعه هر یک از واحدهای دانشگاهی این استان را زمینه ساز رشد و توسعه سایر واحد ها و افتخاری برای کل استان برشمرد و ادامه داد: «هدف گذاری ما برای تبدیل واحد هشتگرد به یک واحد بزرگ تعریف شده است و به فضل خداوند افق بسیار روشنی برای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز وجود دارد که می توان با برنامه ریزی، تلاش و همت بیش از پیش به آن دست یافت همانطور که بعد از انقلاب اسلامی نیز ملت غیور ایران با دست خالی، جامعه خود را ساخت و به دنیا معرفی کرد ما هم تلاش می کنیم دانشگاه آزاد استان البرز را نه تنها در سطح کشور بلکه در دنیا مطرح کنیم.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: «پتانسیل پذیرش دانشجوی خارجی در واحدهای دانشگاهی استان البرز وجود دارد که باید با آگاهی از ظرفیت ها و مشکلات موجود یک گام فراتر گذاشته و به این اهداف دست یافت و تا زمانی که فرصت هست باید از این فرصت ها استفاده کرد چرا که عمر انسان کوتاه است و زمان به سرعت سپری می شود.»

وی با برشمردن امکانات و توانمندی های واحدهای این استان همچون امکانات آزمایشگاهی و تجهیزات موجود موقعیت و رتبه دانشگاه آزاد کرج را در سطح کشور و حتی در سطح جهانی چشمگیر بیان کرد و گفت: « با تلاش و برنامه ریزی دقیق قابلیت مرجع شدن برای تولیدات داخلی و حتی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز موجود است.»

برهانی فر با تشکر مجدد از تلاش های صورت گرفته توسط یکایک کارکنان و مسئولان علیرغم وجود مسائل و مشکلات از برنامه های خود برای حل مشکلات معیشتی و اداری کارکنان، دانشجویان و استادان سخن گفت و تاکید کرد با روی باز آماده شنیدن نظر، پیشنهاد، انتقاد سازنده، مشکلات و مسائل کارکنان زحمتکش هستیم و ابراز امیدواری کرد همگی به گونه ای عمل کنند که خداوند از ما راضی باشد.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارکنان و مسئولین واحد هشتگرد برگزار شد و حاضران به ارائه نظر، پیشنهاد و مشکلات خود پرداختند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با مسئولان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دزفول برگزار شد.

در این نشست که با هدف افزایش تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با آموزش و پرورش شهرستان دزفول برگزار شد، مسائل همسو در حوزه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به موضوع پوشاک مدارس و ادارات پرداخت و آمادگی این دانشگاه و شرکت تولیدی مستقر در آن برای تهیه لباس فرم با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی برای دانش‌آموزان و کارکنان ادارات را اعلام کرد.

سید محمدمهدی صافی، فضای وسیع کارگاهی و بهره‌مندی از دستگاه‌های پیشرفته و نیرو‌هایی متعهد، هنرمند و فعال و کیفیت بالا و قیمت مناسب را از مزایای شرکت مستقر در دانشگاه دانست.

وی با اعلام برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) در اردیبهشت سال آینده به حرکت دانشگاه به سمت دانشگاه نسل چهارم اشاره کرد و دانشگاه را موظف به برقراری ارتباط با محیط بیرون از دانشگاه به‌منظور برطرف کردن نیاز‌های صنعت و جامعه دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول تأکید کرد: این دانشگاه باید با استفاده از نیرو‌های علمی توانمند، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها برای رفع نیاز‌های صنعتی کشور پیشرو باشد.

صافی تشریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول باید با ورود به عرصه صنعتی مشکل عدیده‌ جوانان که اشتغال است را در دستورکار قرار داده و مرتفع کند و هم‌اکنون با طرح پویش تا حدودی مشکل دانشجویان این دانشگاه رفع می‌شود.

وی افزود: وجود رشته‌های متنوع علوم انسانی و فنی‌ ـ مهندسی و همچنین دانشکده مهارت و کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول موجب شده که بیشتر جوانان طالب علم در شهرستان دزفول در همین شهر ادامه تحصیل دهند که این امر بسیاری از دغدغه‌های اقتصادی، فرهنگی و مشکلات خانواده‌ها را برطرف کرده است.

لزوم تسریع در صدور مجوز تأسیس هنرستان دخترانه و کودکستان

علی براتی مدیرکل امور مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هم در این جلسه خواستار تسریع در صدور مجوز تأسیس هنرستان دخترانه و کودکستان دانشگاه شد و به آمادگی دانشگاه برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و دوره‌های مهارتی برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش اشاره کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هم به برگزاری همایش ملی تحول و تعالی در آموزش پرورش که حاصل همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دزفول بود، پرداخت و پیشنهاد کرد که این رویداد در سال ۱۴۰۳ باشکوه‌تر برگزار شود.

علی ارشادی ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان مدارس به‌خصوص دوره دوم متوسطه هر روزه از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و حوزه‌های پژوهشی و علمی دانشگاه بازدید داشته باشند.

ایمان ورجاوند معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هم به مشکلات فرهنگی همسو بین دانشگاه و مدرسه اشاره و پیشنهاد کرد که با برگزاری جلسات فرهنگی و استفاده از تجربیات نیرو‌های فرهنگی آموزش و پرورش و دیگر نهاد‌های فرهنگی شهرستان و ریشه‌یابی مشکلات و معضلات جوانان بتوان حداقل سالی یک تا دو مشکل فرهنگی را برطرف کرد؛ چراکه همگی به این باور رسیده‌ایم که راهکار‌های قدیمی برای تربیت نسل جدید جوابگو نیست و باید روش‌های جدیدی را پیش رو قرار دهیم. 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دزفول نیز یا ابراز خرسندی از حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد و دغدغه‌مندی آنها برای رفع مشکلات و ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی جوانان این شهرستان، دانشگاه آزاد را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین محل کسب دانش در دزفول و شهر‌ها و حتی استان‌های همجوار دانست.

امیر ظاهرطحان خاطرنشان کرد: بسیاری از نیرو‌های آموزش و پرورش شهرستان دزفول، تحصیلات تکمیلی خود را در این دانشگاه ادامه داده‌اند و استادان و کارکنان این دانشگاه تعامل خوبی با نیرو‌های آموزش و پرورش داشته‌اند و آمادگی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دزفول برای همکاری حداکثری با دانشگاه را اعلام کرده‌‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
  • ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در اقلیم کردستان معرفی می‌شود
  • ظرفیت‌های دانشگاه آزاد آذربایجان غربی در اقلیم کردستان معرفی می‌شود
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی
  • در لیست تحریم هیچ کشوری نیستیم/ برنامه دانشگاه برای جذب ۳۰ هزار دانشجوی خارجی