Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سرتیپ امیر حاتمی طی سخنانی در نهمین کنگره دندانپزشکی نیروهای مسلح که صبح امروز برگزار شد، با بیان اینکه ایام دهه فجر کلید غلبه بر ظلم، استبداد و خودکامگی و نیز نماد ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است، گفت: مردم ایران در آن زمان یک‌صدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند که این فریاد انعکاس خواست سرکوب‌ شده مردم ما در یک دوره طولانی بود؛ چرا که ما می‌خواستیم خودمان بر سرنوشتمان حاکم شویم، نه اینکه حدود ۷۰ هزار مستشار نظامی در کشورمان باشند و آنان برای ما تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع با تاکید بر اینکه مردم از وضعیت آن دوره ناراضی بودند و استقلال می‌خواستند، گفت: ما از اینکه در بند کسانی باشیم که خود بنده دیگران بود، ناراحت بودیم پس آزادی خواستیم و از اینکه به ارزش‌های اسلامی توهین شود نیز ناراحت بودیم و اسلام خواستیم.

حاتمی با بیان اینکه استقلال‌طلبی الزامات بسیار گسترده ای دارد، اظهار کرد: استقلال شامل همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی می‌شود که ما امروز به میزان قابل توجهی به آن رسیده‌ایم و در حوزه دفاع با همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها، نیازهای خودمان را تامین می‌کنیم.

وی افزود: هر چه که در نیروهای مسلح بکارگیری می‌شود، ساخته دست متخصصان داخلی است و هر جا هم لازم باشد آنها را ارتقاء داده و بنا بر نیاز فرماندهان محصولات جدید را تولید و عملیاتی می‌کنیم که حاصل این فرآیند امنیت مثال‌زدنی کشورمان است.

وزیر دفاع با بیان اینکه در منطقه‌ای که ناامنی بسیار چشمگیر است، مردم ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنند، گفت: ما برای دستیابی به این هدف مسیر طولانی را پیموده‌ایم و در آینده نیز مسیر طولانی‌تری در پیش داریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ملت ایران در موضوع تولید علم مشارکت گسترده‌ای دارد، تاکید کرد: حرکت علمی امروز ما در استمرار پیشینه تاریخی آن است. ما بیش از دو هزار مجموعه درمانی در نیروهای مسلح داریم که ۱۵۰ نوع تخصص را ارائه می‌دهند؛ اما باید بیش از گذشته به پیشگیری توجه کرد زیرا توجه به پیشگیری موجب ارتقاء سطح درمان و بهداشت نیروها می‌شود.

حاتمی ادامه داد: خدمات بهداشتی به نیروهای مسلح باید بی‌منت و خالصانه ارائه شود و امروز نیروهای مسلح در حوزه درمانی بدون هیچ‌گونه سقفی پشتیبانی می‌شوند که این حداقل کاری است که می‌توان برای کسانی که جانشان را در کف اخلاص گذاشته‌اند، انجام داد.

وی ادامه داد: این نه از سر تساهل بلکه از تعمد است؛ چرا که کسی که جان خود را برای امنیت کشور گذاشته است، نباید دغدغه خدمات پزشکی را داشته باشد و این کار تا امروز به خوبی انجام شده است.

وزیر دفاع در پایان تصریح کرد: آنهایی که در طول دوران دفاع مقدس از در اختیار گذاشتن سیم خاردار به ما ابا داشتند، امروز باید وضعیت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را ببینند. ما هر کجا که نیاز باشد که دستاوردهای دفاعی خود را تغییر یا ارتقاء دهیم، قادریم آن را به یک محصول جدید تبدیل کنیم و از آن بهره گیریم.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها