Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا پوریا امروز درحاشیه مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم دو نفره بدمینتون ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است، اظهار کرد: در همین راستا کسب مدال برای تیم ملی ایران در این مسابقات دور از ذهن نیست.

وی با بیان اینکه مدال برنز تیم دو نفره ایران در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر قطعی شده است، تصریح کرد: تیم دو نفره ایران به قطع مدال‌های طلا، نقره و یا برنز را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه تیم‌های قدرتمند جهان در این دوره از مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر حضور دارند، گفت: در همین راستا کسب مدال در این رقابت‌ها آسان نیست.

پوریا با اشاره به اینکه رقابت با بزرگان بدمینتون جهان از جمله اهداف برگزاری مسابقات ین‌المللی بدمینتون جام فجر است، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات موجب ارتقای سطح این رشته ورزشی در ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام 50 ورزشکار به مسابقات بین‌المللی هزینه بالایی را در پی دارد، افزود: مسابقات با رنکینگ جهانی در داخل کشور برگزار می‌کنیم تا بزرگان بدمینتون در این مسابقات حضور داشته باشند‌.

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه حضور بزرگان بدمینتون جهان و آسیای شرقی این رشته ورزشی در کشور یک کلاس آموزشی برای ورزشکاران ایرانی است، تصریح کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در تاریخ فدراسیون جهانی این رشته ثبت شده و سالانه برگزار می‌شود.

پوریا در ادامه با اشاره به مصدومیت ثریا آقایی تنها بانوی دارای رنکینگ بدمینتون ایران اشاره، اظهار کرد: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به ثریا آقایی دارد.

وی با بیان اینکه این بانوی ورزشکار حتی مدال نقره‌ای را نیز در کشور نپال کسب کرده است، خاطرنشان کرد: ثریا آقایی و امیر جباری در زمره ورزشکارانی قرار دارند که کمپ AOP نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته و آینده درخشانی در انتظار این ورزشکاران خوش استعداد ایرانی است‌.

رئیس فدراسیون بدمینتون با تاکید بر اینکه امیدواریم میزبان خوبی برای ورزشکاران خارجی باشیم، اظهار کرد: نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های دو نفره داریم.

602

مسابقات بین المللی ایران جام فجر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، غرفه شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

به گفته سید مجتبی قدمگاهی، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و افزود: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی غرفه ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

وی، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشور‌های “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از ۲۹ تا ۳۱ فروردین جاری (۱۷ تا ۱۹ آوریل ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته او، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی‎، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها‎، بیمارستان سازی و تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز‎، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محور‌های فعالیت این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته