Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی 22 بهمن از میدان فردوسی به سمت آزادی است، گفت: تمام‌مسیرهای فرعی که به محدوده انقلاب و آزادی منتهی می‌شوند، نیز مسدود خواهند شد.

سردار "محمد رضا مهماندار" در تشریح محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مسیر اصلی راهپیمایی امسال از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی است و محدودیت ها به تناسب حرکت جمعیت در طول مسیر اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از میدان فردوسی به سمت آزادی است، گفت: تمام‌مسیرهای فرعی که به محدوده انقلاب و آزادی منتهی می شوند، نیز مسدود خواهند شد.

سردار مهماندار اضافه کرد: مردم عزیز می دانند که اعمال این محدودیت‌ها صرفا برای حفظ ایمنی و برقراری امنیت راهپیمایان است و ضمن عذرخواهی از همشهریان، درخواست می کنم که همکاری لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حتما از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند، افزود: از آوردن خودرو شخصی به محدوده و مسیر راهپیمایی جدا خودداری شود؛ مگر در موارد ضروری.

وی ادامه داد: همشهریان این نکته را مد نظر داشته باشند که به طور قطع میزان خودرو شخصی آنقدر زیاد است که جای پارک وجود نخواهد شد لذا درخواست می کنیم که از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: اگر مجبور شویم در مسیرهای فرعی نیز محدودیت هایی را اعمال خواهیم کرد و امیدواریم که رانندگان همراهی لازم را با ما داشته باشند.

پایگاه خبری پلیس ایران

705

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ سردار "محمد رضا مهماندار" حضور در راهپیمایی ۲۲ همشهریان مسیرهای فرعی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام