Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک وآفرود در 14 بهمن ماه، با برگی از دفتر تاریخ خود را به رخ اصفهان کشید پایان یافت. این نمایشگاه که با استقبال خوب مردم اصفهان رو به رو شد از دیگر شهرها نیز پذیرای میهمانان علاقمند بود.

نمایشگاه با همکاری کمیته خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک و کمیته خودروهای آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و در چهار سالن برگزار شد و تنوع بیشتری نسبت به سال گذشته داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به نمایش خودروهای شخصیت‌های مطرح تاریخی کشورمان مانند معتمدالدوله، پسر ظل‌السلطان حاکم اصفهان در زمان قاجار اشاره کرد که تعجب بازدیدکنندگان را به خود جلب می کرد.

همچنین انواع مدل‌های خودروهای کلاسیک با برندهای کادیلاک، کرایسلر، بنز، BMW، پژو، رنو و فولکس در این نمایشگاه در معرض بازدید عمومی قرار گرفت.

در این نمایشگاه دو غرفه ویژه به اتومبیل‌های تولید داخل در دهه‌های گذشته اختصاص یافته بود که در یکی از آنها، محصولاتی مانند خودروهای بیوک و شورلت در آن به نمایش درآمده بود آمد.

در یک غرفه دیگر، تمامی مدل‌های خودرو پیکان تولید کشورمان از ابتدا تا پایان تولید به نمایش درآمد و حس نوستالژی منحصر به فردی را به بازدیدکنندگان منتقل خواهد کرد.

در سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود» یک غرفه نیز به موتورسیکلت‌های دهه 1940 به بعد اختصاص داشت.

در یکی از سالن ها دست آوردهای خوب کمیته آفرود نیز به نمایش در آمد که علاقمندان به هیجان نیز در این نمایشگاه بی نصیب نمانند و ثبت نام در تور های کمیته تورینگ و سافاری این هیئت نیز برای عاشقان طبیعت نیز انجام شد.

در پایان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئول برگزاری این نمایشگاه از تمامی غرفه داران با تقدیم لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴

مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مزدا EZ-6 در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد.

براساس اطلاعات منتشر شده مزدا EZ-6 جایگزین مزدا 6 خواهد بود و در نسخه‌های الکتریکی خالص و دارای موتور احتراق درونی به عنوان افزاینده برد عرضه خواهد شد و احتمالاً در همین سال عرضه می‌شود.

 در جلو، EZ-6 یک جلوپنجره شبیه به مزدا دریافت کرده و چهره‌ای شبیه به خانواده مزدا دارد.
این خودرو موفق شده تا در نمای جانبی، هویت مستقلی برای خود بسازد.

شرکت مزدا در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از یک شاسی بلند برقی و مفهومی با نام آراتا نیز رونمایی کرد.

نسخه تولیدی آن تا پایان سال آینده میلادی راهی خط تولید خواهد شد. مزدا آراتا نیز همانند سدان EZ-6 توسط جوینت چانگان و مزدا توسعه یافته است.

از آنجایی که آراتا فعلاً محصولی مفهومی است بنابراین بجای آینه‌های سنتی از دوربین استفاده می‌کند و فاقد دستگیره‌های در و برف‌پاک‌کن شیشه عقب است. ژاپنی‌ها از یک اسپویلر بزرگ در عقب و چراغ‌ترمز سوم عمودی استفاده کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد