Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا-مدير کل ورزش و جوانان البرز با اشاره به بيش از 50 ميزباني البرز از مسابقات مختلف کشوري، بين المللي و آسيايي گفت: ورزش استان اين امادگي را دارد تا در صورت خواست بخش خصوصي مسابقات مختلف کشوري را به ميزباني البرز برگزار کنيم.

به گزارش ايرنا، امير غفراني درمراسم بدرقه سيد ستار صيد، اسکي باز البرزي براي شرکت در المپيک زمستاني 2018 کره جنوبي با بيان اينکه کمبود زير ساخت ها مانع موفقيت هاي ورزش البرز نشده خاطر نشان کرد: حضور بخش خصوصي در توسعه ورزش استان بسيار مهم و تاثير گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در تمام دنيار از ورزشکارن براي تبليغ محصولات و بالابردن برند استفاده مي شود که اين کار هم براي ورزشکار منافع مالي داشته و هم موجب نفع بخش خصوصي از تبليغات و شناخته شدن بهتر مي گردد.
غفراني با بيان اينکه کمبود زير ساختها مانع موفقيت هاي ورزش البرز نشده اظهار داشت: استان البرز با وجود کمبودهاي زير ساختي از حيث مدال آوري و قهرمان پروري جزو 4 استان برتر کشور است.
اسکي باز البرزي شرکت کننده در الميپک زمستاني 2018 کره جنوبي نيز در اين مراسم ضمن دعوت از بخش خصوصي براي کمک به ورزش البرز اظهار داشت: تمام تلاشم را براي کسب مدال المپيک زمستاني به کار خواهم بست.
سيد ستار صيد افزود: مباحثي چون شغل، مسائل مالي، استخدام و آينده کاري ورزشکاران و قهرمانان از مهمترين مواردي است که با ورود بخش صنعت به ورزش حل مي شود.
وي با بيان اينکه حضور ورزشکاران در المپيک به خوبي جا نيافتاده بيان داشت: نبايد فقط به دنبال حضور باشيم بلکه بايد به قرار گرفتن بر روي سکوهاي قهرماني فکر کنيم.
صيد گفت: اميدوارم در اين مسابقات رنکينگ بهتري کسب کرده و بتوانم به مدال ارزشمند المپيک زمستاني دست يابم.
اين سومين بار است که صيد در المپيک هاي جهاني شرکت دارد و در مسابقات فيز رشته صحرانوردي که پيش از اين در ارمنستان برگزار شده بود موفق به کسب مقام سومي شد.
سيدستار صيد تنها ورزشکاري است که در چهار رشته اسکاي رانينگ، رول اسکي، اسکي کوهستان و اسکي صحرانوردي در مسابقات مختلف شرکت کرده و مدال آور است.
اين ورزشکار البرزي، در 6دوره مسابقات جهاني حضوري موفق داشته که در 3دوره در جمع 4 اسکي باز برتر بوده است.
بيست و سومين دوره مسابقات المپيک زمستاني از 9 تا 25 فوريه (20 بهمن تا 6 اسفند 96) و دوازدهمين دوره رقابت هاي پارالمپيک زمستاني هم از 9 تا 18 مارس (15 اسفند تا 27 اسفند 96) در شهر پيونگ چانگ کره جنوبي برگزار خواهد شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحيده عسکري**انتشار دهنده: محمد عزيزپور
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر خریدهای جذاب پرسپولیس در زمستان بودند که در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بودند و نتوانستند مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برودند.

این بازیکن‌ها که این هفته‌ها روی فرم هستند و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده‌اند، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارند.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود