Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پریوش ابراهیمی متخصص ایمونولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بعد از سی سال تدریس و تلاش ارزنده در عرصه علمی و آموزشی در حیطه علوم پزشکی به افتخار بازنشستگی نائل شد .

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جمع صمیمانه اعضای هیات علمی که با حضور معاونان آموزشی و پژوهشی و فرهنگی و دانشجویی و جمعی از مدیران اجرایی و کارشناسان آموزشی برگزار شد از زحمات خالصانه پریوش ابراهیمی در امر تعلیم و تربیت دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مختلف علوم پزشکی قدردانی کرد و گفت: «معلم شمع فروزانی است که هرگز خاموش نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر سید علی ابطحی با بیان اینکه حاصل یک عمر تلاش عاشقانه و خستگی ناپذیر استادان تربیت دانشجو است تصریح کرد: «رمز ماندگاری و راز جاودگانگی یک استاد باز تولید چرخه علم و دانش است و تداوم این چرخه تولید علم و انتقال دانش به نسل بعدی همچنان و تا روز قیامت همچنان باقی است.»


ابطحی با تفسیر آیه ای از قرآن مجید گفت: «در نظام آفرینش دوران بازنشستگی مرحله ای از حیات بشری است که برای هر شخصی فرا می رسد و چه زیباست نقش یک معلم که در این ایام همچون یک درخت تناور و پر شاخ و برگ در سایه سار هستی خود شاهد به ثمر رسیدن و رشد دانشجویان خود در عرصه خدمت رسانی و ارتقای بهداشت و سلامت جامعه باشد.»

وی خطاب به استادان سختکوش و فرهیخته دانشگاه گفت: «در زمان بازنشستگی هرگز خودتان را از دانشگاه جدا ندانید و همچنان دانشگاه را خانه دوم خود بدانید.»


ابراهیمی نیز با بیان اینکه در طول سی سال خدمت تمام اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی جزء اصلی خانواده من شده اند گفت: «این ارتباط قلبی هیچگاه گسستنی نیست و عشق و ایمان به شغل معلمی انگیزه و هدف اصلی من برای خدمت بوده است.»

پریوش ابراهیمی اردیبهشت سال 66 و در زمان ریاست دکتر سید حسین یحیوی همکاری خود را به عنوان نخستین عضو هیات علمی با دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرد.


وی افزون بر مقام یک استاد و تدریس در تمام رشته های پزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، علوم آزمایشگاهی در مقام یک مادر نمونه در تعلیم و تربیت فرزندان نیز موفق بوده است.

ابراهیمی دارای دو فرزند پسر است که اولی دکتر علی قارونی متخصص گوش و حلق و بینی و دومی دکتر حسام قارونی فلوشیپ قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

وی در نقش یک همسر، شریک زندگی و همراه دکتر منوچهر قارونی استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته تخصصی قلب و رئیس پیشین بیمارستان امیر اعلم است.

این مراسم با اهدای لوح از سوی رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و هدایایی از سوی همکاران در فضایی سرشاز از صفا و صمیمیت به پایان رسید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد