Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در جمع مردم شهرستان کمیار ضمن شنیدن مهمترین مشکلات و کمبودهای شهرستان کیار بر توجه به جاده، بهداشت و درمان و کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار  اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری  پس از شنیدن مهمترین مسائل، مشکلات و خواسته های اهالی شهرستان کیار  گفت: اولویت شهرستان کیار در سه موضوع جاده، بهداشت و کشاورزی است و  در سال ۹۷اعتبارات ویژه جهت احداث ۴خطه شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان، خوزستان  تخصیص می یاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی افزود: تخصیص اعتبارات به این جاده برای وقوع چند چند تصادف نیست هر چند این اتفاقات ناگوار نیز باعث شد توجه به این جاده بیش از پیش صورت پذیرد  بلکه جاده شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان محور توسعه استان چهارمحال و بختیاری است و اگر می خواهیم استان چهارمحال و بختیاری به یک استان توسعه یافته تبدیل شود باید کاری برای این جاده بشود. 

استاندار استان چهارمحال و بختیاری با بیان این نکته که روستاها با آب، برق، گاز، آسفالت، اینترنت و ....زنده نمی مانند گفت: باید به روستاهخا خدمات رسانی شود، باید امکانات در اختیار روستائیان قرار گیرد اما اگر تصور کنیم روستاها با تامین امکانات زنده باقی می مانند تفکر اشتباهی است.اینها لازم است اما کافی نیست.

 عباسی گفت: روستاها برای احیاء و تداوم حیات به درآمد و اشتغال نیاز دارند باید روستائیان در روستا بمانند و روستا زنده شود اما شرط آن این است که هم امکانات را برای روستائیان تامین کنیم هم زمینه کار و اشتغال و درآمد را برای آنان فراهم نمائیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری باغ اشاره به اتفاقات و وقایع 4سال گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: از آغاز انقلاب تا کنون کسانی که نمی خواستند جمهوری اسلامی ایران استقرار یابد دشمنی ها را آغاز کردند و این دشمنی ها همچنان ادامه دارد اما ما باید عاقلانه رفتار کنیم و بدور از حواشی سعی کنیم مشکلات خودمان را خودمان حل کنیم.

وی افزود: برای توسعه استان چهارمحال و بختیاری باید درآمد مردم این استان را تقویت کنیم. استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های مستعد کشاورزی است اما سالیان سال است کشاورزان این منطقه نتوانسته اند بر مشکلاتشان فائق آیند باید برای برای کمک به درآمدهای مردم در زمینه کشاورزی باید مدل های کشاورزی را تغییر دهیم.

استاندار استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: از  حضور سرمایه داران در استان چهارمحال و بختیاری استقبال می کنیم و هر سرمایه گزاری با هر تفکری قصد سرمایه گزاری در استان چهارمحال و بختیاری را داشته باشد باید تمام و کمال مورد حمایت قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.

وی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.

اعرابی اضافه کرد: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.

بیشتر بخوانید

سلامت برای همه با پزشکی خانواده

وی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.

اعرابی ادامه داد: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار