Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@15:38:24 GMT

دیدارمسئولین بیضا با خانواده های معظم شهدا

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۲۰۶۳

دیدارمسئولین بیضا با خانواده های معظم شهدا

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر وبه منظور تجلیل وتکریم از خانواده های معظم شهدا مسئولین بیضا با حضور در خانوده شهدا با آنهادیدار وگفتگوکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر وبه منظور تجلیل وتکریم از خانواده های معظم شهدا حجه الاسلام درویشی امام جمعه ،رئیسی بخشداروجمعی ازمسئولین محلی با حضور درمنزل تعدادی از شهدای والامقام با خانواده آنان دیدار و با اهداء لوح سپاس وهدایایی از صبر واستقامت آنان تجلیل نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت ابتدادر روستای بانش با خانواده برادران شهیدرضا وجعفر بانشی،طلبه شهید علاء الدین حسین بانشی سپس با خانواده جاویدالاثر صفرعلی طاهری در روستای قلعه نو بیضا دیدار کردند.

حجه الاسلام درویشی امام جمعه بیضادراین دیدار صمیمی با دلجویی از خانواده های شهدا آنان را اسوه صبر و استقامت دانسته و گفتند، خانواده های شهدا درس ایثار و صبر را از ائمه اطهار ع به خوبی آموخته و با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و صبر بر دوری آنها این امتحان را خوب پس دادند

امام جمعه بیضااز شهدا به عنوان اسوه های بصیرت، شهادت طلبی، ولایتمداری و عمل بموقع در تمام  قرنها و اعصار یاد کرد و ادامه داد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که این ملت همیشه بیدار و آگاه، در دفاع از آرمانهای انقلاب و حراست از حریم ولایت آماده جانفشانی هستند.

 وی تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا را مهم‌ترین هدف از برنامه‌ریزی این دیدارها برشمرد و تصریح کرد: حضور مسؤولین علاوه بر ایجاد دلگرمی موجب می‌شود مشکلات و برخی مسائل موجود برای خانواده شهدا و ایثارگران و حتی درخواست‌ها همان‌جا مرتفع شود.

حجه الاسلام درویشی افزود:امنیتی که امروزه با وجود ناامنی بیش از حد در کشورهای منطقه درکشور عزیزمان ایران اسلامی حاکم و برقرار است به برکت خون شهدا و ایثارگرای و فداکاری رزمندگان و جانفشانی جانبازان است و ما باید با جان و دل قدردان و شکرگذار این عزیزان و خانواده معزز آنها باشیم و از هرگونه اقدام در جهت رفع مشکلات و کمبودهای آنان دریغ نکنیم.

امام جمعه بیضا افزود:قدردانی از خانواده های شهداء و ایثارگران وظیفه ما است چرا که اگراین شهداء نبودند جایگاه و مقامی وجود نداشت که ما در آن جایگاه قرار بگیریم و به مردم خدمت کنیم وچرا که انقلاب اسلامی با خون های ریخته شده شهداء جریان پیدا کرد و در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد مردان این سرزمین تا پای جان پشتیبان ولایت خواهند ماند و از کشور دفاع خواهند کرد.

در پایان با اهداء لوح سپاس وهدایایی از صبر واستقامت آنان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسمی که ۲۰۰ راوی کاروان‌های راهیان نور حضور داشتند، از ۱۰ راوی و فعال تبلیغی روحانی با اهدای تندیس عبای خاکی قدردانی شد.

این راویان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک و سیره شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شدند و روایتگری و اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بازدید کاروان‌های دانش آموزی و دانشجویی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود