Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور مستعفی یمن طی دیدار خداحافظی با فرستاده دبیرکل سازمان ملل به یمن نیروهای "انصارالله" را به ممانعت از دستیابی به راه حل صلح آمیز برای درگیری‌های بی‌وقفه متهم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، عبدربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن روز سه‌شنبه در مقر اقامتش در ریاض پایتخت عربستان از اسماعیل ولد شیخ احمد فرستاده سازمان ملل به یمن به مناسبت پایان یافتن دوره فعالیتش استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی تلاش‌های ولد شیخ را در سایه تمامی شرایط سخت و استثنائی برای تحقق صلح، امنیت و ثبات در یمن و منطقه ستود.

رئیس‌جمهور مستعفی یمن مدعی شد که نیروهای انصارالله درها را به روی فرصت‌های صلح بسته‌ و مذاکراتی را که در سوئیس آغاز شد و نیز مذاکراتی که کویت میزبان آنها بود را به رغم امتیازدهی‌های دولت مستعفی رها کردند.

در همین راستا ولد شیخ احمد "همکاری دولت مستعفی یمن" را طی دوره کاری‌اش ستود.

فرستاده سازمان ملل گفت که نیروهای انصارالله باید سلاح‌هایشان را کنار بگذارند.

پیشتر سخنگوی دبیرکل سازمان ملل تاکید کرده بود که ولد شیخ احمد تصمیم گرفته که پس از پایان دوره ماموریتش در بیست‌وهشتم ماه جاری میلادی دیگر در این پست نماند و قرار است که مارتین گریفتیس، دیپلمات انگلیسی جایگزین وی شود.

همچنین عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان در دفتر وزارت خارجه این کشور از ولد شیخ احمد استقبال کرد و طی این دیدار دو طرف به بررسی شماری از موضوعات مهم و مشترک پرداختند.

ولد شیخ احمد در جریان این دیدار تاکید کرد که به تحقق صلح و برقراری ثبات در یمن امیدوار است.

وی همچنین با عبدالملک المخلافی، وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن دیدار کرد.

المخلافی نیز از تلاش‌های فرستاده سازمان ملل طی دوره ماموریتش طی سه سال گذشته تشکر و قدردانی کرد.

المخلافی تصریح کرد: ما از تلاش‌های ولد شیخ از آغاز ماموریتش حمایت کردیم و به او اعتماد داشتیم. وی خالصانه به دنبال تحقق صلح بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود

 سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقادیری انواع قاچاق فاقد مجوز کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!