Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@22:56:03 GMT

نتایج مرحله شهرستانی جشنواره «طیبات» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۲۲۷۳

نتایج مرحله شهرستانی جشنواره «طیبات» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نتایج مرحله دوم جشنواره سراسری طیبات ویژه بانوان جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) استان تهران که در دو مقطع سنی 10 تا 16 سال و بالای 16 سال برپا شد، اعلام شد.
در گروه سنی 10 تا 16 سال در رشته حفظ یک جزء زهرا شیرزادی از شعبه بهارستان، فاطمه جعفری و ناعمه نوفرستی از شعبه خردسالان رسالت حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رشته حفظ سه جزء نیز سارا رفیعی از شعبه بیت‌الحسین و ریحانه شهریاری شعبه خردسالان رسالت به صورت مشترک حائز رتبه اول، یگانه اکبری و زینب‌سادات طباطبایی از شعبه بیت‌الحسین به صورت مشترک حائز رتبه دوم و فاطمه کریمی از شعبه انقلاب حائز رتبه سوم شد.


همچنین در رشته حفظ پنج جزء نیز زهرا سعیدی از شعبه رسالت با نوان بزرگسال، سمانه بابایی از شعبه امام حسین، زینب سعیدی از شعبه خردسالان رسالت توانستند رتبه‌ها اول تا سوم را کسب کردند و همچنین در رشته حفظ 10 جزء نیز نیلوفر زمانی و مائده امانی از شعبه بانوان بزرگسال رسالت و فاطمه فطرتی از شعبه امام حسین به صورت مشترک حائز رتبه اول، فاطمه حبیبی از شعبه شهرری و زینب رضایی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنرن در رشته حفظ 15 جزء فاطمه باقری از شعبه رسالت خردسال و فاطمه محمودلو از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، در رشته حفظ کل نیز فاطمه نیکویی از شعبه شهرری، مبینا روح الهی از شعبه امام حسین و مریم سادات جلالی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال توانستند رتبه‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
در مقطع بالای 16 سال در رشته حفظ یک جزء فائزه بی‌پروا و زینب مددی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال و فاطمه شیخ‌زاده از شعبه بهارستان و در رشته حفظ 3 جزء به صورت مشترک فاطمه عبداللهی از شعبه بهارستان و زهرا تاتار از شعبه رسالت بانوان بزرگسال و هدی مسعودی از شعبه بهارستان و فاطمه نظری‌نیا از شعبه امام حسین(ع) توانستند رتبه‌های اول تا سورم را کسب کنند.
در رشته حفظ پنج جزء همچنین مریم حسنیان، فاطمه جهانگیرپور و صدیقه‌سادات حسینی از شعبه بانوان بزرگسال رسالت، در رشته حفظ 10 جزء نیز زینب بیگی، راضیه روحانی و فاطمه سادات باقری از شعبه رسالت بانوان بزرگسال توانستند مفام اول تا سوم را به‌دست آوردند. همچنین در رشته حفظ 15 جزء نیز ریحانه‌سادات رشیدی‌فر در شعبه رسالت بانوان بزرگسال رتبه به‌دست آورد.
در رشته حفظ 20 جزء سکینه مؤمنی، زهراسادات روحانی و سعیده الوان از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، در رشته حفظ کل نیز مریم غفاری، لیلا غفاری و الهه فرشچی از شعبه رسالت بانوان بزرگسال در رشته ترتیل نیز زهرا رضایی‌نیک از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، مهناز مرادی از شعبه امام حسین و فاطمه خوال از شعبه رسالت بانوان بزرگسال و در رشته تحقیق نیز لیلا مسعود از شعبه رسالت بانوان بزرگسال، توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور