Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در شهر کوهین به مقام شامخ شهدای طارم سفلی ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه به همراه داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به بخش طارم سفلی سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در جریان این سفر با حضور در شهر سیردان مرکز بخش طارم سفلی با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد جانفشانی ها و فداکاری های شهیدان این شهر و منطقه را گرامی داشت.
در جریان سفر استاندار قزوین به طارم سفلی همچنین عملیات گازرسانی به طارم سفلی مورد بهره برداری قرار گرفت.
صبح امروز چهارشنبه نیز با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، نهالستان متراکم زیتون به وسعت 150 هکتار به عنوان بزرگترین مجموعه باغی این محصول در استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.
استاندار قزوین همچنین در جریان سفر به طارم سفلی، از بزرگترین نیروگاه بادی بخش خصوصی کشور که در این بخش در حال ساخت است و تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد، بازدید کرد.
دیدار با مردم بخش طارم سفلی و بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی از جمله برنامه های استاندار در این سفر بود.
شهر سیردان مرکز بخش طارم سفلی در 120کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در بازدید از روند انتقال خط انتقال آب پساب تصفیه خانه فاضلاب ارومیه گفت: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه به طول ۱۱ کیلومتر با ظرفیت انتقال سالانه ۵۱ میلیون متر مکعب آب به این دریاچه امسال با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید. 

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال آب به دریاچه ارومیه یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه بود که به دلیل نبود اعتبار ، احداث آن متوقف شده و طرح راکد بود که با توجه ویژه دولت سیزدهم به اجرا و اتمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه و تامین اعتبار لازم ، این طرح به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد:  امروز ضمن بازدید از فعالیت تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، از ۱۱ کیلومتر مسیر انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز بطور کامل بازدید انجام دادیم و با توجه به انتقال آب در مسیر دوکیلومتری در بستر رودخانه مطالعات و برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری بیشتر از پساب تصفیه خانه و جلوگیری از هدررفت آب صورت می گیرد.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه
  • نهاد کتابخانه‌ها ۶۰ خدمت را به جامعه هدف خود عرضه می‌کند
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین به بهره برداری رسید
  • تونل شماره یک اربعین در مسیر ایلام - مهران به بهره‌برداری رسید
  • خدمات دهی ۳ ایستگاه خط شش متروی پایتخت از فردا
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو
  • تکمیل ایستگاه‌های نیمه شمالی خط ۶ متروی تهران
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید
  • دستور استاندار قزوین برای کشف استعدادهای ورزشی
  • غرب تهران از بُن‌بست ترافیکی خارج می‌شود