Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی گفت : هم اکنون پیچیده‌ترین تجهیزات فنی حوزه رسانه بدست متخصصان داخلی طراحی و ساخته می شود .

دکتر علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در مراسم افتتاح طرح‌ های فنی صداو سیمای استان مرکزی با بیان اینکه هرجا با روحیه جهادی و انقلابی عمل کرده ایم به نتیجه رسیده ایم گفت: پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات فنی در حوزه رسانه در سطح بالاترین استاندارد‌های جهانی به دست توانمند متخصصان داخلی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقریبا در تمام بخش‌های تجهیزات صدا و تصویر به خودکفایی رسیده ایم که به باور بسیاری از کشور‌ها یک معجزه اتفاق افتاده است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی اضافه کرد: ما می‌توانیم بگوییم فرستنده‌های دیجیتال ساخت ایران با کیفیت عالی در تمام دنیا قابل استفاده است و این نشان از اعتماد به دانش ایرانی و خودباوری است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی ادامه داد: اگر قرار بود به توانمندی‌های داخلی توجه نکنیم دچار مشکل می‌شدیم، اما در صدا و سیما با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم به نتیجه رسیدیم.

وی بیان کرد: اگر قرار بود توسعه پوشش دیجیتال را از خارج تهیه کنیم باید ۵ برابر هزینه صرف شده در داخل پرداخت می‌کردیم.

علیدادی با بیان اینکه پوشش دیجیتال در استان مرکزی به 99 درصد رسیده است گفت : در کمتر از شش ماه ۳۰ فرستنده دیجیتال به بهره برداری رسانده ایم و جای افتخار است.

وبی ادامه داد ۵۰ ایستگاه در استان مرکزی دیجیتال نشده که برنامه ریزی میشود این ایستگاه ها هم دیجیتال شوند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، چشم‌انداز این برنامه ، فرهنگ‌سازی و هدایت دستاورد پایان‌نامه‌های دانشجویی در مسیر زنجیره ارزش، حمایت از ثبت اختراعات و کمک به فرآیند توسعه فناوری، ترویج و تجاری‌سازی پایان‌نامه‌های حیطه فناوری‌های صنایع غذایی است.

این دعوت نامه را مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با حمایت سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح‌های این حوزه در قالب حفاظت از دارایی‌های فکری، توسعه فناوری و خدمات استقرار در آزمایشگاه‌های ساخت سریع از قبیل فضای کار اشتراکی، خدمات آزمایشگاهی و نمونه، شبکه‌سازی و برگزاری دوره‌ها و راهبری تخصصی اعلام شده است.

کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، مجری اصلی این رویداد و برنامه به نحوی طراحی شده است که پایان‌نامه‌های مستعد و دارای قابلیت فناورانه، با حمایت معاونت مورد حمایت صددرصدی برای ثبت از مسیر بین المللی PCT قرار خواهد گرفت.


تمام فارغ اتحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دانشجویان دکتری که از پیشنهاد خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه آنها در حیطه‌های فناورانه علوم و صنایع غذایی است و همچنین محققان پسادکتری می‌توانند در این برنامه با حفظ شرایط و انتشار نیافتن نتایج دستاورد‌ها در هر قالبی شرکت کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در فراخوان، می‌توانند " فرم ثبت‌نام " را از طریق پست الکترونیک به نشانی ipmc.service@isti.ir ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش تجهیزات و توانمندی ها در حوزه مخاطرات استان تهران
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • بومی سازی فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی
  • ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی