Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای دو جبهه‌ی خیر و شر، شناسنامه درست کنید و برای همه علامت سوال بگذارید زیرا دشمن به هیچ عهدی پایبند نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای دبیرخانه نهضت جهانی حضرت امام روح الله (ره) اظهار کرد: حق ثابت است و بقای حق در طبیعت حق قرار دارد همچنان که باطل رفتنی است و زوال باطل در طبیعت باطل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در صحنه میدانی موارد بسیاری رنج‌دهنده است از ظلم و بی عدالتی که بر نوع انسان‌ها می‌شود اما حتما توجه دارید که در عالم امکان خیر محض و شر محض وجود ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر چه را در عالم امکان تصور کنید، یک زاویه خیر و یک زاویه شر دارد؛ از زاویه شر به خدا پناه می‌بریم پس زاویه خیر هم دارد و مهم است که زاویه خیر آن را از دست ندهید.

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: در زمان معاصر در صحنه میدانی می‌بینیم استکبار جهانی با تمام خصوصیاتش و انقلاب اسلامی با تمام خصوصیاتش وجود دارند.

 

وی افزود: از روز اول نهضت انقلاب، استکبار کارهایی را در سراسر جهان انجام داده و می‌دهد و هنگامی که انقلاب اسلامی آمده، با آرمان، اسوه و متنی به عنوان قانون اساسی آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به اعضای دبیرخانه نهضت جهانی، گفت: شما هدف مقدسی دارید این هدف را با یک طرح کارساز که در آن بتوانید از همه تلخی‌هایی که در نیم قرن گذشته وجود داشته شیرینی بسازید.

 

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: باید گروه‌های اندیشه‌ورز را جمع کنید تا فکر کنند و فرمول بسازند و با حجم کم در کوتاه‌ترین مدت بیشترین تأثیر را بر مخاطب بگذارند البته بعضی‌ها فکر می‌کنند دیر شده است اما دیر نشده است.

 

وی افزود: برای دو جبهه خیر و شر شناسنامه درست کنید و برای همه علامت سوال بگذارید زیرا دشمن به هیچ عهدی پایبند نیست و باید او را بر سر آن‌چه مدعی شده است نگه داریم؛ او دم از آزادی و استقلال مردم در دنیا می‌زند حالا می‌خواهیم یک شناسنامه درست کنیم که آن‌ها بر عهدهای خود پایبند نیستند و ظلم‌های زیادی را بر مردم دنیا کرده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یک شناسنامه از انقلاب درست کنید و از هر فرقه‌ای بپرسید که انقلاب ما که متکی به سابقه وحی و در 1400 سال تجربه شده است و انقلاب اسلام است نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، چه ظلمی را بر جهان کرده یا چه خیری را برای دنیا داشته است؟

 

آیت الله عبادی تصریح کرد: استکبار با تمام دشمنی‌هایی که با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشته است، نتوانسته نقطه ضعفی را پیدا کند که اگر پیدا می‌کرد دنیا را بر سر ما خراب می‌کرد.

 

وی افزود: کشوری که برای آزادی خود کار کند مشکلش چیست و جرمش چیست؟ چرا صدام را 8 سال به جان این مردم انداختند؟ چرا هواپیمای مسافربری را مورد حمله قرار دادند؟ چرا جنگ علیه سوریه، عراق و لبنان ایجاد کردند؟ و بچه‌های شیرخوار در یمن از گرسنگی می‌میرند و این در حالی است که در مقابل آن‌ها انقلابی است که زیرساخت عقلی و در صحنه میدانی عمر 1400 ساله دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: ما هرگز به کشوری حمله نکردیم و جزو برنامه‌های ما نیست و ما خیر مردم را می‌خواهیم و برای نجات همه مردم دعا می‌کنیم و پشتیبان مظلومان عالم هستیم.

 

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: یک شناسنامه درست کنید و از وجدان‌های پاک قضاوت بخواهید بعد از 40 سال، این همه ستمی که به ما کردند و بر سر دانشمندان و علمای ما چه آوردند؟ این دو شناسنامه را درست کنید و در کشورهایی که می‌خواهید ارسال کنید، از انسان‌های آزاده بخواهید یکی از این دو راه را انتخاب کنند.

 

وی افزود: طبق نسخه کارشناسان، آمریکا رفتنی است و الآن وقت کار است و آمریکا با همه سلاحی که دارد و حتی در صحنه‌هایی که حرف اول را می‌زنند شکست می‌خورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در 30، 40 سال گذشته که با زبان و قلم قابل بیان نبوده را می‌توانید با هر زبانی بیان کنید و دو شناسنامه درست کنید و به جهان صادر کنید چراکه باطل رفتنی و حق ماندنی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | این حرف‌های پیمان طالبی، او را از صداوسیما حذف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

برخی شنیده‌ها از ممنوع‌الکاریِ پیمان طالبی، مجری پرحاشیه صداوسیما حکایت دارد.

طی ساعات اخیر ویدئویی از پیمان طالبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که وی در اظهاراتی تند برخی مسئولان را مورد انتقاد قرار داده است و بنا بر ادعای برخی فعالان رسانه و کاربران فضای مجازی، پیمان طالبی از حضور در صداوسیما منع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • فیلم | این حرف‌های پیمان طالبی، او را از صداوسیما حذف کرد!
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم