Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج آثار راه یافته به بخش صحنه‌ای هجدهمین «تئاتر دانشجویی تجربه» اعلام شد و بنا بر این رأی، ۵ اثر هم به بخش هنر‌های اجرایی پیشنهاد شدند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج آثار راه یافته به بخش صحنه‌ای تئاتر تجربه دانشجویی که به همت معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، اعلام شد. بنا بر رأی هیئت بازبینی بخش صحنه ای، متشکل از آقایان حسین کیانی، مصطفی کوشکی، رضا شاهبداغی، علی شمس و مهدی شاهپیری، از مجموع ۱۶۷ اثر بازبینی شده (به صورت حضوری و فیلم) ۱۴ اثر بدون اولویت، و ۵ اثر با عنوان "مورد حمایت هیئت انتخاب" به بخش صحنه‌ای هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بنا بر این رأی، ۵ اثر هم به بخش هنر‌های اجرایی پیشنهاد شدند.

 لازم به توضیح است آثاری که با عنوان "مورد حمایت هیئت انتخاب" مشخص شده اند (که شامل ۵ اثر میباشند) آثاری هستند که هر کدام از سوی یکی از داورها، انتخاب و مورد حمایت قرار گرفته و به آن‌ها فرصت راه یافتن به رقابت بخش صحنه‌ای داده شده است؛ لذا این آثار مشروط به داشتن مشاوره از سوی داور بازبین مورد نظر، خواهد بود و در صورت عدم رعایت این شرط توسط گروه مربوطه، آثار مد نظر از رقابت بخش صحنه‌ای کنار گذاشته خواهند شد.

 آثار راه یافته به بخش صحنه‌ای (بدون اولویت)

۱- امیرحسین قنواتی- محمد حسین کریمی/ بالانس/ هنر و معماری

۲ – نجلا نظریان/ آشغال مانده ها/ هنر و معماری

۳ – امیر باباشهابی/ زمان صفر مطلق/ هنر و معماری

۴ – بهداد بلیغ فر/ چراغ/ هنر‌های زیبا

۵ – الناز منصوری راد/ ما / علمی کاربردی

۶ – محمدرضا کبگانیان/ فروپاشی در وقت مقرر/ هنر دامغان

۷- شهرزاد نظرپور/ تاریخ مصرف/ سینما تئاتر

۸ – آزاده مشعشعی/ اسب‌های نشئه/ فارابی دانشگاه هنر

۹ – ندا قاسمیان/ مده‌آ/ هنر‌های زیبا

۱۰ – سجاد طهماسبی/ لیلی و مجهول/ هنر‌های زیبا

۱۱- هه ژار رمضانی/ دختر وحشی/ هنر و معماری

۱۲- علی حاجی‌لو/ شین/ هنر و معماری

۱۳ احسان یزدان پناه/ نافرمانی/ هنر دامغان

۱۴ - محمد امین صبوری/ لیدی مک paste/ سینما تئاتر

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی

ایسنا/خراسان رضوی جشنواره ملی «تیتر ۱۳» به‌عنوان نقطه عطفی در زمینه رونق نشریات دانشجویی از فردا به مدت سه روز در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می‌شود.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر ۱۳» است‌.

برای برگزاری این جشنواره در مرحله اول، فراخوانی منتشر شد و براساس آن دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شدند.

در اختتامیه جشنواره نیز که با حضور مسؤولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

همچنین براساس اخبار منتشرشده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه فردوسی، هر کدام از فعالان نشریات و تشکل‌ها که اولویت خود را حل مسائل دانشگاه قرار دهند، از حمایت ویژه این معاونت برخوردار خواهند شد. 

مهمترین کارکرد نشریات دانشجویی، آگاهی‌بخشی به قشر دانشجو است و فرصت تعامل دانشجویان با جامعه را فراهم می‌کند. بنابراین ضروری است دانشگاه‌ها از ظرفیت نشریات دانشجویی بهره کافی را ببرند. 

آن‌طور که برگزارکنندگان جشنواره «تیتر ۱۳» اعلام کرده‌اند، این جشنواره نقطه عطفی در نشریات دانشجویی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود امسال، سال پررونقی در حوزه نشریات دانشجویی باشد. 

جشنواره ملی رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت‌ ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر