Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: وضعیت بهداشت و درمان در منطقه به هیچ عنوان مناسب نیست و به شدت مشکل کمبود دارو در این منطقه حس می‌شود.

رضا متقیان مسئول کانون جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: گروه جهادی صراط الحمید در ایام دهه‌ی مبارک فجر با شعار «دهه انقلاب، خدمت به مردم» مجموعه ی 30 نفر از فارغ التحصیلان و دانشجویان ترم آخر رشته های پزشکی، پرستاری، روانشناسی و بهداشت محیط به منطقه زلزله زده‌ی کرمانشاه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقیان با بیان اینکه گروه جهادی صراط الحمید از تاریخ 13 تا 21 بهمن ماه در منطقه ی سرپل ذهاب به خدمت رسانی می پردازد، افزود: تیم جهادی صراط الحمید روزانه ویزیت حدود 500 نفر در منطقه سرپل ذهاب را انجام خواهد داد.

مسئول کانون جهادی صراط الحمید به تشریح فعالیت های این تیم جهادی پرداخت و گفت: ما در ایام حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور خدمات گوناگون درمانی و دارویی را به مردم ارائه دادیم

وی بیان کرد: بعد از وقوع زلزله کرمانشاه و با دستور مقام معظم رهبری برخود واجب دانستیم تا به مناطق زلزله زده اعزام شویم و به مردم خدمت کنیم.

متقیان با بیان کمبود‌های موجود در مناطق زلزله زده گفت: وضعیت بهداشت و درمان در منطقه به هیچ عنوان مناسب نیست و به شدت مشکل کمبود  دارو در این منطقه حس می شود.

مسئول کانون جهادی صراط الحمید با اعلام کمبود شدید کانکس در منطقه سرپل ذهاب گفت: مردم در این سرمای هوا هنوز در چادر زندگی می کنند و شاید از هر صد خانواده یک خانواده فقط کانکس داشته باشند.

وی با بیان اینکه کودکان شیرخوار در منطقه به صورت فوری نیاز به شیر خشک دارند و نبود شیر خشک در منطقه مشکلات گوناگونی را برای کودکان شیرخوار به وجود آورده است، تصریح کرد: روز دوم خدمت رسانی در این منطقه متاسافانه داروهای ما تمام شد

متقیان ضمن  درخواست از مسئولین برای تجهیز دارویی گروه های پزشکی حاضر در منطقه سرپل ذهاب گفت: به تیم های جهادی که به این منطقه اعزام می شوند، توصیه می کنم که از افراد متخصص در تیم های جهادی استفاده کنند.

مسئول کانون جهادی صراط الحمید در پایان اظهار داشت: از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی که حمایت خوبی از تیم جهادی صراط الحمید داشتند تشکر می کنم و باز هم اعلام می کنم ما از مسئولین انتظار توجه بیشتری را داریم.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۸۱ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه رباط‌کریم با شاخص ۱۸۸ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۱ ناسالم (قرمز)، پاسداران با شاخص ۱۲۴، پاکدشت با شاخص ۱۱۷، پیشوا با شاخص ۱۴۱، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۷، سلامت با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۲، قرچک با شاخص ۱۲۸، ورامین با شاخص ۱۱۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۵، اسلام‌شهر با شاخص ۹۸، امام خمینی با شاخص ۵۸، باغستان شهریار با شاخص ۷۶، پارک رازی با شاخص ۷۰، پردیس با شاخص ۷۲، پونک با شاخص ۷۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۷۹، دانشگاه تهران با شاخص ۸۶، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۷۱، دماوند با شاخص ۹۶، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۹، در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۹، شهریار با شاخص ۷۵، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۵۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، ملارد با شاخص ۶۸، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۹ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۴۲، چشمه با شاخص ۳۹، سرخه‌حصار با شاخص ۴۸، علم و صنعت با شاخص ۳۶، قدس با شاخص ۳۵ و لواسانات با شاخص ۳۹، در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 750981

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه