Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- مدیرکل زندان های استان تهران از تلاش ستاد دیه این استان برای آزادی مددجویان جرام غیرعمد تا عید نوروز خبر داد و گفت: 22مددجوی زن جرایم غیرعمد در صدر اولویت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا از ستاد دیه کشور، مصطفی محبی در مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزود: درحال حاضر ندامتگاه‌های استان تهران با میزبانی از 850 مددجوی واجد شرایط در رتبه چهارم کشوری قرار دارد و قرار است در ایام باقیمانده از سال و بنا به ظرفیت‌های موجود در پایتخت، زمینه آزادی بسیاری از این افراد تا عید نوروز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه تهران با اشاره به تعداد 22 نفری زندانیان زن ناشی از محکومیت‌های مالی غیرکلاهبردارانه اظهار کرد: اگر چه بیشتر این محبوسان ورودی امسال هستند اما با قید الویت در صدد رهایی این زندانیان زن هستیم.
مدیرکل زندان های استان تهران با قدردانی از حضور مردم و کمک‌های آنان در راستای آزادی بدهکاران غیر بزهکار، اظهارکرد: این حضور مردم برکت فراوانی به همراه دارد که اگر بتوان تاثیرگذاری این قبیل اقدامات به طور تقریبی احصا کرد باید گفت آن رضایت خاطر و ذوق باطنی خیرین به مراتب بیشتر در چهره شخص زندانی و خانواده آن فرد نمود دارد.
محبی تلاش‌های رئیس دادگستری و رئیس شواری حل اختلاف شهر قدس را در برگزاری این مراسم، جای بسی تشکر دانست و گفت: همان طور که نیکوکاران به آن اشراف دارند، با آزادی یک زندانی غیرعمد در حقیقت ما یک خانواده را از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات می‌دهیم و این در شرایطی است که هموطنی که ما آن را با عنوان شاکی می‌شناسیم او و خانواده‌اش هم به حقوق حقه خودشان می ‌رسند.
براساس این گزارش، در این مراسم گلریزان، با کمک 215 میلیون تومانی خیرین زمینه آزادی 22 مددجوی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبردار شهرقدس فراهم شده است؛ علاوه بر کمک ویژه خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون 44 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهر از بند حبس آزاد شده اند و به آغوش جامعه بازگشته‌ اند.
اجتمام** 7329 ** 1418
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** ناشر: مریم برزآبادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد