Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص اینکه گفته می‌شود وینفرد شفر در بازی‌های بزرگ، ضعیف عمل می‌کند، اظهار داشت: نمی‌توان با یک بازی و شکست مقابل ذوب‌آهن، شفر را قضاوت کرد. این مربی در استقلال تأثیرگذار بود و نمی‌شود این موضوع را انکار کرد اما همان روزهای ابتدایی حضورش در ایران گفتم به واسطه سن و سال بالا و مربیگری در تیم‌های بزرگ باشگاهی و ملی، انگیزه‌ای برای فعالیت در استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جذب مامه بابا تیام، مهاجم سنگالی که در 2 فصل اخیر تنها یک گل زده، گفت: این موضوع ضعف یارگیری استقلال و مدیریت این باشگاه را می‌رساند و رویه‌ای صددرصد اشتباه است. چند نفر دور استقلال هستند که از آوردن بازیکنان خارجی، پول گیرشان می‌آید. از طرف دیگر بازیکن تا بخواهد با فوتبال ایران آشنا شود، مدت زمان قراردادش به پایان رسیده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره استفاده چرخشی شفر از سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی تصریح کرد: این موضوع به سلیقه سرمربی تیم بستگی دارد اما همه جای دنیا، یک دروازه‌بان اول و یک دروازه‌بان دوم دارند. نمی‌شود برای به دست آوردن دل هر 2 بازیکن و ناراحت نشدن آنها از سیستم چرخشی استفاده کرد. زمانی مرحوم ناصر حجازی، دروازه‌بان اول استقلال محسوب می‌شد و منصور رشیدی هم با وجود آمادگی بالا پذیرفته بود دروازه‌بان دوم باشد. در مورد احمدرضا عابدزاده و حمید بابازاده هم این مسئله وجود داشت.

604

شاهین بیانی استقلال وینفرد شفر سید مهدی رحمتی سید حسین حسینی مامه بابا تیام

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد